Gå til innhold

Åhhhhh.... Var nettopp på UL hos fastlegen min!! Uke 11 i dag!!! :-)

Anbefalte innlegg

Så en liten baby med armer og bein som lå og sprellet!! Helt utrolig!!!!! Kunne til og med se øynene!!!

NÅ kan jeg endelig roe meg ned og begynne å glede meg!!! :-)

Og om bare 1 uke flytter jeg over til 2. trimester!!

Lykke til til alle dere andre også!! :-)

Fortsetter under...

Må være helt fantastisk. Legen min ville ikke henvise meg til tidlig UL, for det er ingen grunn til at jeg skal få det innvilget. Ingen problemer tidligere og sånt. Så jeg må nok belage meg på å vente, men vi skal måle hcg nivået mitt da. Tok første blodprøve idag.

Er ikke så altfor lenge til jeg hopper over til 2 trimester heller, men jeg syns tiden går usannsynlig sakte.

Jeg er så heldig som har en fastlege som har UL-apparat hos seg. Og i uke 7 hadde jeg brun utflod og smerter, så vi tok UL da. Da så vi veldig lite siden det var såpass tidlig. Så han satte meg opp på ny UL 3 uker senere. Det var veldig ålreit, og jeg vet det ikke er noen selvfølge.

Og ja! Tiden går veeeeeldig sakte!!!! :-)

Åååå, sååå koselig :)

jeg skal på UL i morgen og gleder meg helt vilt :)

fikk du se kjønnet??

er litt spent på d jeg da, men tror d er litt tidlig, jeg er 11 eller 12 uker nå..

Vet ikke om dere så nyhetene nå, men de anbefaler tidlig ul for å kunne avdekke/bekrefte fosterskader tidlig, da er d lettere å kunne ta stilling til abort enn hvis man får vite om fosterskader ved senere ultralyd.

Skjønner ikke at en lege kan nekte kvinner tidlig UL..

Du som ikke fikk d, kan forhøre deg direkte til di steder i din by som tar imot uten henvisning, jeg ringte selv på fredag og fikk time i morgen tirsdag uten henvisning, ikke trenger jeg betale noe heller ;)

Lykketil :)

SG venter nummer 2. Jeg har tatt kontakt med en privat klinikk idag, og tenker å ta en ul i neste uke. Det er vel verdt pengene, kanskje jeg begynne rå slappa av litt da.. ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...