Gå til innhold

Jenter, hvordan ble dere enige? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sammen planlagt lenge, eller hvordan ble du & din partner engie om at dere skulle ha barn :) ?!*

Jeg satt selv og skulle til og ta den daglige p-pillen, da jeg snudde meg og sa jeg ikke ønsket og ta flere :) Da sa mannen min, så la være, dette blir en spennende tid fremover :D Enkelt & greit *

Har prøvd i et år nå :D *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende :D

her er det første mann som faktisk blir planlagt,

og han har hele tiden sagt ham vil ha flere,

så vi fant ut at det var nå det passet med en til med tanke på aldersforskjell og med tanke på utdannelsen min :D

Så krysser fingrene for at det går fort. X

Skrevet

Vi har hatt mange runder ang. barn vi. Jeg har hatt lyst på barn i noen år nå, men gubben har liksom ikke følt seg klar for det.

Fikk vite at jeg har PCOS for ca 1 år siden, og da var han litt på glid, men vi trengte begge littt tid for å ta det innover oss.

Fikk resept på pergo da, men tok den aldri ut. Nevnte denne resepten for noen uker siden, med tanke på at den snart gikk ut. Og da fikk jeg vite at han likte tanken på å prøve, og muligens få et lite småtroll i hus. Og nå er han nesten mer gira enn meg :-) Så det har tatt tid, men nå er begge to endelig klare!

Skrevet

Spurte gubben: "hvor gammel vil du være, når barna flytter ut av redet"

(kort tenkepause) - "du kan vel kanskje slutte på pillene, når du har tatt den siste på dette brettet?"

Enkelt og greit;)

Skrevet

Samboern min brukte å stryke meg på magen hver kveld og hviske meg i øret at "Jeg vil at det skal ligge en liten baby inni der" <3 han sa det nesten hver dag i 1 år og plutselig følte jeg meg klar og bestemte meg for å slutte med p-pillen. Han spurte om vi ikke kunne vente et par måneder til, men jeg sa at jeg følte meg så klar som jeg kunne bli nå, og da var prøvingen i gang. Han blir ikke nedfor når testen har vist negativt. han sier bare hele tiden det kommer nåkk , vi skal få baby skal du se <3 Også bruker han og si gleder meg til du får en positiv test, og han bruker å foreslå gravid belte til å ha i bilen og når han ser på biler så tilpasser han at det må være plass til barnevogn osv :D Blir så glad !! <3

Skrevet

Vi har snakka om det ganske lenge egentlig, alltid vært i planene at vi skulle ha snart. Men som sambo sa hele tiden "..om to år..". Dette har han nå sagt hvert år i 3 år nå, hehe :P

I september så feilberegnet jeg syklusen min litt, så jeg måtte ta angrepille. Dette satt et støkk i samboeren min, så han har blitt mer og mer klar etter dette. Han fant så ut at vi skulle begynne å prøve etter nyttår.

Da det nye året kom, og jeg hadde el i uke 1-2, så spurte han om når vi skulle ha oss om han om det var "sikkert". Så sa jeg på tull, ja men da blir det baby :P Da sa han, ja, er det ikke det vil skal prøve på da? :P

Da sto jubelen i taket!! :)

Skrevet

Jeg har vært klar for barn i rundt to år nå, men har måttet vente en stund på mannen ja.... Ville ikke mase for mye på ham, men siden jeg var ferdig med utdannelsen min i mai og fikk jobb allerede i april, så begynte jeg litt med småmasing igjen. Han gikk ikke helt med på at jeg skulle slutte med pillen til og begynne med, men vi inngikk en liten deal... Han skulle få en pil og bue, og jeg skulle få slutte på pillen. JEg sluttet i august, og han har vært med på prøving hele tiden, men først i november ble han skikkelig giret. Så han var enda mer skuffet enn meg da tr kom i helgen.. Håper spiren sitter snart.

Skrevet

Kjæresten og jeg har alltid vært enige om at vi ville bli unge foreldre, så for to og et halvt år siden fant vi ut at nå var det på tide å slutte på p-pillen, så det gjorde jeg. Men det har ikke gått så lett som vi trodde, så har ikke blitt noen baby ennå. Men nå skal vi i gang med Pergotime, så satser på at det er det som skal til.

Det var liksom aldri noen diskusjon her i gården, det var bare helt naturlig for oss, og det er jeg glad for :)

Skrevet

Vi ble enige i høst, etter at jeg ble gravid utafor livmoren ( ved et uhell), dette satt såpass støkk i oss, etter at legene sa at jeg har redusert sjansen med ca 30%, så vi bestemte oss for å bare kjøre på!! Går inn i vår 4pp nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...