Minera Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Er 23+6 i dag, og har en veldig aktiv liten krabat i magen... Og da spesielt på kvelden når jeg har lagt meg.. men i går så var det null bevegelse og virket ikke som om noe hjalp på for å få han til å bevege seg heller.. Er det normalt? Kan han ha skiftet søvnmønster? Han har beveget seg i dag, men ikke fullt så mye som han pleier.. MEN kjenner ikke mye på morgenene til vanlig heller.. Hmm, bekymrer meg så utrolig lett..
sisten Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Hei:) jeg er 28+4 og har en aktiv krabat i magen, men rundt uke 23 ble han litt roligere, men alt er fint. Du skal jo kjenne barnet hver dag, men de skifter litt aktivitetsnivå noen ganger hos noen. Nå kan lillegutt i magen være aktiv i 2-3 dager og så ha en stille dag:-)) mens noen har et aktivt eller rolig barn hele svangerskapet lykke til.
Minera Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2011 takk for svar har beveget seg veldig dagen etter så sikkert bare litt trøtt stakkar
Popelko Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har også begynt å kjenne litt mindre bevegelse, men det er nok bare for at det begynner å bli litt trangere der inne, så dem har ikke så mye "bykse"plass Er 25+6. Men er du veldig bekymret, tar du heller en telefon til føden, så får du sikkert komme inn til en sjekk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå