Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har to barn på 3 og 5år som er hjemme fra barnehagen på andre uken. Etter at feberen nå begynner å slippe taket begynner de å kjede seg. Føler vi har sett filmer i hundrevis av timer. Vi har perlet, tegnet og malt. Bygget lego til den store gullmedaljen, og prøvd oss på et par spill. Men nå er det rett før både jeg, mann og barn blir gal...vi kjeder oss. Hva er det å finne på? Vil ikke bake. Det er øyebetennelse, snue og mye hosting - ikke så hygienisk. Er det da noe igjen å finne på? Trenger mange, mange tips! Please jenter:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Rydde rommet, spille DS, lære å sy, strikke eller liknende, leire, vaske trappa, bygge hytte eller gi dem beskjed om at nå må de finne på noe på romet uten foreldrehjelp.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Det er en prøvelse både for liten og stor med langvarig sykdom. Hva med og dra på biblioteket og låne bøker og lydbøker?Alltid koselig med litt eventyr:) Kjøp eller du kan bake boller og lag kakao dere kan kose dere med. Hva med og dra til en hobby-butikk og kjøp inn noe lett dere kan lage? Fyll vann i badekar,balje,vask og la de leke med vann,båter ++ Trolldeig,den kan jo males også-så det bruker man litt tid på Lette oppgavebøker Ellers går det mye på spill,lego.tegne/male,film og baking her. Masse god bedring!!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Brett papirfly, som de selv kan tegne på. Lag flyplass osv.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Tusen takk for supre tips! Skal ta dere på ordet:) H.I.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Å føler med deg. Er slitsomt det, både for mor og barn. Been there! Datteren min var syk i flere uker, hun så hundrevis med filmer, perlet, tegnet og hørte på musikk..men etterhvert ble hun såå lei og kjedet seg. Vi kjørte turer og besøkte besteforeldre, vi så på bilder fra alle albumene jeg har laget og det var veldig stas, spesielt bilder fra sydenturer og fra dyreparken! Ellers laget vi litt mat, baket litt.. Men film og tv var det som hold alt gående, hun elsker film heldigvis. god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå