Gå til innhold

Hmm.. hva er dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt modnings/maserier (tror jeg?) som har kommet og gått i over 2 uker. I natt har det vært en eneste lang smerte føler jeg, ikke så alt for vond, men vond nok til at jeg har knapt sovet. Ekstra vondt hver gang jeg må på do, og det er ofte. Selv om det bare kommer noen dråper :( Det sies jo at om det er rier, så vet man det. Så da går jeg ut i fra at det ikke er det. Men lurer på om andre har erfart dette? At smerten bare er vedvarende? Kan ikke akkurat måle noe varighet og mellomrom da!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

urinveisinfeksjon? høres litt sånn ut!kanskje lurt å ta med en urinprøve til legen slik at du får det sjekket!

Skrevet

Jeg synes også det kan høres ut som en uvi. Det kan føles helt annerledes ut når man er gravid enn ellers. Jeg hadde det første gangen jeg var gravid og det føltes mer som konstante, dunke smerter enn sånne rivende tak, som det gjerne kjennes ut som. Og da ekstra vondt når jeg måtte på do. Det sved ikke da jeg var på do, men verket ekstra når tissetrangen meldte seg - som var så og si hele tiden!

Ta med deg en urinprøve til legekontoret og få de til å sjekke det. Om du går for lenge med uvi kan det utvikle seg til nyrebekkenbetennelse. Og det er noe du absolutt ikke vil ha..!

Skrevet

Kan sånt komme over natten? Sjekket urin på onsdag, alt var fint da! Har ny kontroll på torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...