Gå til innhold

Vonde kynnere/ rier- trenger raskt svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 8 dager til termin.

SItter her og spekulerer om det er noe på gang eller om d bare er vonde kynnere. Våknet for noen timer siden av svake menssmerter i magen og skikkelig sterke kynnere som kom hvert 15 min og varer i ca 2-3 min. Kjenner det knyter seg helt bak i ryggen. Hatt tegningsblødning for 6 dager siden men ikke noe misfarget utflod eller blod siden. Gått ned i stuen i forsøk på å sove i stresslessen men får det ikke til. Synes ikke det er kjempevondt og tenker derfor at det ikke kan være fødselen som er i gang men ble usikker.

Trenger råd:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du føler deg utrygg, er vel det beste å ringe vakta på føden/jordmor? Der er det alltid noen å spørre:) Heller en gang for mye, enn en gang for lite sier de vel som regel?

Lykke til!

Skrevet

Dere er oppe om natta ser jeg :P hehe.. Rart med det..

Er spent på om det har skjedd noe jeg, eller om det dabbet av og gikk over.. Hadde det samme natt til søndag, men hos meg så gikk det bare over og jeg ble bare veldig snurt.. Har igjen 8 dager til termin jeg også, men jeg regner med jeg må gå her å vente ei stund til.

Skrevet

Hadde det som deg for 2dg sidan (termin 0202). Det gjekk over etter nokre timar. Forrige svangerskap hadde eg falsk start m regelmessige 5 min-rier. Fødde ei veke seinare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...