Stoltmamma:) Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei. Hvor lenge varer fødselen min? Hvordan kommer fødselen til å gå? Kommer det til å være veldig smertefullt? Kjønn? Tusen takk
rosene Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Du må legge med fødselsdaton din,slik at jeg kan spå deg.. Men kan prøve å ta deg inn kun på energi din Jeg føler at din fødsel vil være normal-.En normal fødsel,vil ta under 7 timer. Jeg føler at du vil få en veldig snill jordmor/fødselshjelper.Får ikke inn at det blir veldig smertefult, du får tilbud om smertelindring,og akupunktur, jeg får opp noe med akupunktur. Du må prøve å slappe mer av,for føler at du er beskymret/redd for fødslen,men det trenger du da ikke å være..Får også inn at du får en veldig fin gave,om ikke så lenge.,innen 2 mnd..Du blir nok veldig overraska, en gave som varmer hjerte Gled deg Lykke til..
Stoltmamma:) Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2011 Min er 090885 Ser du noe om når fødselen starter? og kjønn?
Stoltmamma:) Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2011 Min er 090885 Ser du noe om når fødselen starter? og kjønn?
jenni75 Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Hei! Trenger også å bli spådd... Når tid kan jeg forvente å bli gravid? F. 231074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå