Gå til innhold

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/helse/mener-gravide-utsettes-for-unoedige-lidelser-3395120.html

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har og veldig lyst på tidlig UL. Det koster 170 kroner på helsehuset der jeg har lege, og syns ikke det er så dyrt! :) Det kan jo være gull verdt!

Bare å få vite at alt står bra til..

Jeg er helt enig!! Har vært i kontakt med en privat klinikk idag, kostet 800 kroner, men det er det vel verdt!!

Mye kjekkere å fortelle det til folk også, når man vet det ser ok ut:-)

Annonse

Så store forskjeller det er på UL hos privat klinikk. Her i Trondheim koster det 1300 når man er etter svangerskapsuke 12. 900 før. Syns det er litt vel dyrt. Vi vurderte det siden jeg mistet sist i uke 15-16. Men så var jeg så ''heldig'' å fikk en kraftig UVI så var til UL å sjekket nyrene og da var hun så snill å tok en rask titt innom magen.

Da var jeg 10 uker på vei og hjerte slo fint og det var rikelig med fostervann.

Hadde de hatt UL apparat på legekontoret og det hadde kun kostet 170 kr tror jeg at jeg hadde blitt avhengig, hehe.

Og jeg er helt enig med at vi skulle hatt krav på flere UL i svangerskapet. Syns en er for lite, skulle vært 3 som var normalt. En i uke 10-12, den ordinære i uke 18 og en mellom uke 24-32.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...