<3 duracellkanin <3 Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 jeg fikk først en ri.. og var egentlig ikke i tvil om hva det var selv om jeg er førstegangs det var rimelig vondt da ringte jeg til mamma (som bor like nedi gata her) og fikk henne med ut å gå tur! jeg ville jo ikke sette meg ned å rissikere at det stoppet opp men det var stille leenge så jeg ble litt skuffa.. så mens vi gikk tur, ca 1 time etter den første rien, kom det jammen en til!! så ca 1 time mellom.. nå er det snart en time siden den andre rien så jeg håper snart det kommer en til skal på kontroll hos jordmora på sykehuset i morra tidlig uansett så det blir spennende hvis jeg er moden nok så skal jeg spørre henne om hun kan strippe meg mamma jobber på avd der.. og hun sier at de pleier å gjøre det har jo bare 12 (snart 11) dager til termin!!! ååååå som jeg gleder meg!!! Lykke til til alle dere andre som venter også <3
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Ååå, så gøy Håper det tar seg opp snart da Lykke til!!
babymama88 *på overtid* Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Lucky lucky you!!! eg åg vil!
3gutter_og_1jente Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Så spennende, håper det tar seg opp i løpet av natten. Lykke til
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 åh, heldiggris! jeg også vil få babyen nå! masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå