Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 24 og har gått opp 8 kg. Er det mye?

Hvor mye har dere andre gått opp. Legen sier ingenting om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

er 22,5 uke på vei og har gått opp 8 kg jeg også.

Har 3 barn fra før og med de så la jeg på meg 12, 17 og 13 kg

Skrevet

Uke 19 og gått opp 0,5 kg.. regner med at kg kommer til å gå drastisk opp de neste mnd :P

Skrevet

Man blir liksom aldri lei av dette med vekt...

Syns ikke det er såå mye, avhenger jo av utgangspunktet ditt også:)

Selv er jeg 22u og har lagt på meg rundt 3kg. På en annen tråd her vil du se at det varierer endel:)

Det må sies at jeg er veldig bevisst, da. Jeg er opptatt av kropp, og vil gjerne "ha den tilbake"etter at babyen er ute også. Jeg tillater meg ikke type fråtsing og "nå skal jeg koos meg holdningen" bare fordi jeg går gravid:) For meg blir det helt feil.., men vann som øker vekta osv...mest mot slutten fær man lit gjort med.

Alle er vi ulike, og vi tenker ulikt. Men graviditeten i seg selv blir man ikke tykk av, er jo det man spiser som legger seg på:))

Skrevet

Ikke alle som trenger å fråtse for å legge ekstra på seg paper, jeg gikk opp en del i vekt forrige svangerskap pga invalidiserende bl. Endte vel opp på rundt 18-19 kg. Har bl denne gangen også og håper jeg ikke blir like inaktiv og stor.

HI, det høres helt normalt ut! Husk at du får bort kgene etter ungen er født. Mener det er flere som øker en del rundt denne perioden og så stagnerer det.

Ikke tenk på vekta så lenge du spiser normalt og beveger deg normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...