Gå til innhold

Hvor lenge skal vi vente???

Spire2013??? <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Hvor langt var du på vei? Jeg var 5 uker på vei da jeg mistet.

Fikk forskjellige beskjeder av ulike leger, men han ene sa at kroppen blir ikke gravid igjen dersom den ikke er klar for det, så det var bare å prøve i vei. Han sa også at ofte er en mye mer fruktbar rett etter en abort. Grunnen til at de ofte bad oss om å vente, var oga det psykiske. Så prøv igjen du, og lykke til!

Vi er i 2. p.p etter SA nå. FIkk EL 14 dager etter at jeg sluttet å blø, og mensen 14 dager etter EL. Så jeg var rett i syklus igjen.

Hadde MA i nyttårshelga og pille onsdagen etter. Sluttet og blød på mandagen og begynte da og teste med EL tester. Nå på onsdag hadde jeg EL ifølge de, så her kjører vi på allerede og håper på positiv test om 14 dager :-). Er bare såååå klar for å få tilbake en liten spire. Hadde MA i uke 7+2 ifølge Gyn.

hei hei. Jeg var 10 uker på vei i romjulen, hadde SA og satte pillen 4 januar. Blødde i 10 dager, så satte vi igang. Klarer ikke å vente på en mensrunde, så får det skje når det skjer. De sier at man har lettere for å bli gravid rett etterpå, så tar ikke sjansen på å la det gå i fra oss.

Så nå krysser vi bare fingrene. Har ikke tatt noen el tester. Men testen var negativ 6 dager etter at jeg tok pillen, å vi startet nå å prøve for snart 2 uker siden. Gruer meg til å ta test, da jeg er redd for å bli skuffet. Men får ta det som det kommer :)

lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...