blå og rosa+lillebror Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Er i min 34 uke, og i den siste uken har jeg kjent et veldig trykk/nedpress, spesielt når jeg setter meg opp. Er nesten som at jeg må knipe, for det kjennes ut som at lillemor skal dette ut Prøvde å ta tak i magen og dytte den litt frem og tilbake, og det føles som jeg sliter i noe som sitter fast helt der nede, så kan det være at hodet har festet seg? Er det forresten noen som vet om det er en bra ting at jeg har mye sterke og smertefulle "mens-smerter" for tiden? Modning? tidlig? Takk for svar ))
Mama88 Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Høres veldig ut som at hodet til nurket ditt har festet seg ja Prøv å legg deg på rygg, og press forsiktig rundt det du tror er hodet, og prøv å "rikke" litt på det. Ikke hardt, selvfølgelig Sitter det fast er det nk hodet som har festet seg JM forklarte meg og bf hvordan vi kunne kjenne det, spennende Når det gjelder "menssmertene" dine vet jeg ikke, jeg er ny på dette her Hehe.
blå og rosa+lillebror Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2011 Takk for svar kan kjennes ut som det ja, det er liksom mindre bevegelig der nede enn før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå