MissZanta Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei jenter! Jeg trenger litt hjelp her hehe På lørdagsmorgen hadde meg og samboer litt "voksenkos". I dag i 11 tiden så måtte jeg på do og når jeg tørka så var det seig slim klump, gjennomsiktig i fargen og lukta ikke noe. Måtte tørke noen ganger. Var på do noen ganger etter det, men i 6 tiden i kveld så måtte jeg på do og da var det også den samme type slimklump, bare ikke så mye. Har nå siden ca kl 11 hatt en murring/vibrerende følelse nederst i magen/over skambeinet, vært mye spark og liv og bevegelse i magen. Men jeg syns det svir bittelitt der nede. Men den vibrerende/murringen er ikke vond bare veldig ubehagelig. Jeg er nå i uke 30+, jeg har en prematur fødsel bak meg men er så mange år siden at jeg ikke husker hvordan slimpropp og sånt er. Har slitt med nedtrykk siden slutten av november, har høyt blodtrykk og +1 på urin (hadde svangerskapsforgiftnig sist men ikke påvist i dette). Kan dette være slimproppen eller bare vanlig utflod...? Beklager detaljer men takknemlig for svar :-)
de tre bukkenebruse Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 det hørest ut som slimproppen =)
MissZanta Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2011 Ok, uff. Hva gjør jeg da liksom? Vil ikke ha ny prematur fødsel :-s Skal til jormor i morgen på blodtrykks sjekk, hva bør jeg spørre om/høre om? Takk for svar forresten mor til 2 snart 3 =)
TiNi88 Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jeg ville tatt en telefon til føden. Er bedre å ringe en gang for mye en en for lite. Og husk å nevne at du har en prematur fødsel bak deg. Er jo fint om det ikke bli fødsel så tidlig, selv om det mest sannsynlig ville gått bra
MissZanta Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2011 Jeg sliter enda med "traumer" etter sist, pga mangel på informasjon og kommunikasjon :-s Skal til jordmor snart,skal høre med henne. De på føden vet at jeg har prematur fødsel bak meg, var på føden for 2 uker siden pga lite liv, men nå er det skikkelig turbo igjen hehe
MissZanta Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2011 jordmor mente at det ike var slimproppen som gjekk pga det ikke var noe blod i den. Men vi fant ut at blodtrykket har blitt enda høyere, har protin i urinen, ødem på 2+ så nå skal jeg på sjekk 2 ganger i uken i steden for 1 gang i uka. Jibbi....!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå