♡ Ønsker en liten spire ♡ Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei! Er det andre prøvere fra Stavanger-området her? Selv er jeg 24 (blir 25 i mai) Hadde vært kos å komme i kontakt med andre i samme situasjon og fra samme området
ebeline Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 heihei jeg er ikke fra stavanger men et lite stykke utenfor sandnes. jeg er nå 22 år 23 i september. jeg har ei lita fra før som nå er 2 år i mars. og nå prøver vi på en til.
♡ Ønsker en liten spire ♡ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2011 Så kjekt å se at det er andre her også Har dere prøvd å bli gravid lenge eller? Selv har vi prøvd noen mnd. Går å venter på at tr "skal" komme, er spennende å bare gå å vente
Metti er håpefull Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 jeg er fra stavanger .. 28 år Vi har prøvd i seks mnd og er nå 3 dpo . Så nå kommer ventetiden men jeg har lite tro på at det har klaffet mister liksom litt håpet etter 6 pp
*papilla* Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Hei:) Jeg bor på Sandnes, 26 år, og vi prøver på vår første. Er i 7pp nå, begynner å bli litt frustrert, men krysser fingerer og alt som kan krysses kan for at det klaffer denne gang, Ikm på torsdag :/ Hvor lenge har dere prøvd? Ønsker alle masse lykket til )
Novemberbaby-nr2<3 Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Hei. Godt det er fler her. Bor på hundvåg, og er 21:)
♡ Ønsker en liten spire ♡ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2011 Slutta på p-pilla i november, så har ikke prøvd så lenge nei. Har hatt regelmessig mens, kom heldigvis fort inn i syklusen enda jeg hadde gått på pilla i rundt 10 år. Men har ikke klaffa enda da, men kan vel ikke håpe for mye, har jo nettopp startet prøvinga Er like spennede hver gang tante rød nærmer seg, i håp om at hun ikke dukker opp Jeg befinner meg også på hundvåg
Novemberbaby-nr2<3 Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Så spennende:) jeg sluttet på p-pilla i desember. og jeg er så utålmodig, vil at det skal skje NÅ, men må tok bare godta at det tar litt tid. ser at alle rundt meg og der jeg jobber er enten gravide eller går rundt med barnevogn:) håper det skjer oss snart også! Så bra det er fler på hundvåg, da blir kanskje vi en barnevognsmafia etterhvert:) hadde vært artig:)
♡ Ønsker en liten spire ♡ Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2011 Utålmodig ja, kjenner meg nok igjen der Om ikke tanta kommer om 5 dager, kan jeg begynne å teste meg, og håper selvfølgelig at den ikke kommer Barnevognsmafia hadde jo vært koselig d! Merker selv at det er mange rundt meg som er gravide. 2 stk på jobben min venter barn, og det er mange av venninnene mine som har fått enten nå, eller for en stund tilbake. Kjenner jeg blir grønn av missunnelse, hehe
Novemberbaby-nr2<3 Skrevet 3. februar 2011 #11 Skrevet 3. februar 2011 Ja, der kom tanta denne mnd også så da var det igang med ny prøverunde:P ahhh.. alle andre blir jo gravide:) hvordan gikk det med deg???
*papilla* Skrevet 3. februar 2011 #12 Skrevet 3. februar 2011 Tanta kom her også Jaja, allerede i gang med 8. pp, og denne gang har jeg gått til innkjøp av Solvipect hostesaft, alt skal prøves!! ) Dersom ikke noe skjer innen mai skal vi få hjelp, så da har vi bare 3 forsøk igjen, og det er heldigvis ikke så lenge:) Hvordan har dere andre det? Gode nyheter hos noen?
Metti er håpefull Skrevet 3. februar 2011 #14 Skrevet 3. februar 2011 Her kom også tanta og vi går igang me 7 pp
♡ Ønsker en liten spire ♡ Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #15 Skrevet 3. februar 2011 Har fortsatt ikke sett noe til tanta her jeg, og nå er jeg 3 dager over.. Og jeg pleier alltid å få den regelsmessig! Tok en test i dag tidlig, men den var negativ, så vet ikke helt hva jeg skal tro?! Så dumt at tanta dukket opp hos dere! Vi får krysse fingrene får at det klaffer får dere under neste el!
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 3. februar 2011 #16 Skrevet 3. februar 2011 Hallo!!! Vi var jo en gjeng jo. Er fra Randaberg selv. 26 år. Har en datter fra før som er 4 år. Er i 6 pp, og begynner å kjenne på tolmodigheten......
Novemberbaby-nr2<3 Skrevet 3. februar 2011 #17 Skrevet 3. februar 2011 ja det tærer på tolmodigheten ja:) men denn mnd skal jeg ikke tenke så mye. skjer det så skjer det:D men jeg har jo et stoooort ønske om å bli gravid nå flott at vi er så mange da:D
Gjest LonleyGirl Skrevet 3. februar 2011 #18 Skrevet 3. februar 2011 Er fra Stavanger også! Jeg er 22 og typen 23 Ingen barn fra før
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 #19 Skrevet 4. februar 2011 Fiffi når er ikm for deg ... Her har tanta stoppet opp. fikk en mini blødning på onsdag. Ikm i dag men sålangt bare spotting. Tempen er også enda høy.. Men siden jeg allerede har fått litt blødning så regne eg me at det straks komme i gang
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 4. februar 2011 #20 Skrevet 4. februar 2011 Metti: IKM er på mandag for meg. Fortsatt spotting her også. Hatt en miniblødning på tirsdagen jeg da. Kommer litt sånn friskt innimellom, men det er jo ikke TR. Har menssmerter som kommer i rykk og napp, svakere puppevondt denne pp. Så får se da...tviler på det er spire, denne spottingen tar motet fra meg!!! Har du også litt friskt blod sånn innimellom? jeg har typisk når jeg står opp å går på do første gang... Uansett...Kjekt med mange fra Stavanger. Sist jeg hang her inne for 4 år siden, var vi en gjeng gravide som gikk på kafe og diverse...Bim-treff
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 #21 Skrevet 4. februar 2011 fiffi Har vel hatt tre dager med sånn bitte litt frisk blod .. Sinnsykt frustrerende for det tar hele motet fra meg og.. Kan liksom ikkje se at det ska være en spire der da .. Har typisk om morgenen eller rett før eg legge meg.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 4. februar 2011 #22 Skrevet 4. februar 2011 Har sendt deg post forresten, Metti. Men ja, blir helt frustrert av dette. Sitter med mensvondt nå, er redd TR kommer snikende imorgen eller noe.... Tatt blodprøver nå, eller skal du?
Metti er håpefull Skrevet 5. februar 2011 #23 Skrevet 5. februar 2011 Har svart deg på pm !! Eg holder på å tar blodprøver. Skal ta cd 3-5 og 22-25. Har allerede tatt en progesteron prøve.. Nå har eg spottet i over en uke men ingen TR utenom om de bitte små blødningene . E så lei av det !! Håper de ser noe på blodprøvene
hippimamma Skrevet 5. februar 2011 #24 Skrevet 5. februar 2011 Hei hei hiver meg med her! Bor for øyeblikket på Randaberg :-) har ei jente på 1 1/2 år og nå ønsker vi gjerne å prøve på ny. Mens vi var på venteliste for og komme til haugesund fikk vi positiv test, så det er en liten mulighet for og klare det denne gang. Dersom vi ikke lykkes til sommeren blir det nok ivf på oss.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 5. februar 2011 #25 Skrevet 5. februar 2011 3 stk fra Randaberg kult....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå