Gå til innhold

Tilbake etter en lang pause :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake her etter en lang pause. Har vært innom i ny og ne det siste året, men kom til et punkt hvor tanken og ønske om en baby ble så altoverskyggende at det gikk utover alt annet i livet mitt. Så jeg bestemte meg for å ta en pause fra BIM og alt som har med prøving å gjøre. Når kroppen min ikke har kommet ordentlig i gjenge igjen etter fødsel og amming så var valget ganske enkelt. Legg prøving på hyllen, bruke energi på mannen min og det herlige 2 åringen vår, og vent på at mensen skal bli regelmessig igjen... ( aner ikke om den er blitt regelmessig ennå, men har hatt mensen to mnd på rad nå. Wohooo)

Ihvertfall, prøver igjen, med friskt mot. Krysser alt jeg har for at jeg ikke blir her lenge :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake! Håper du suser videre til 1.trim. før du vet ordet av det. Jeg har selv en på 1 1/2 og har heller ikke fått regelmessig mens etter at han kom til, men det er på vei til å gå seg til tror jeg :) Bare har så veldig veldig lyst på en til :-))

Er så flott å høre at du vil bruke energi på familien din! Får meg til å tenke at vi må være glade for det vi tross alt har!

Lykke til som "ny" prøver ;-)

Skrevet

Takk for det!

Jeg håper at mensen holder på å normalisere seg nå, sånn at det går an å prøve ordentlig, det blir liksom ikke det samme når det kan gå både to og tre måneder mellom hver gang, men som sagt så har den kommet to mnd på rad nå, og på forventet dag, så krysser fingrene :) Har så lyst til å gi vesle frøken en liten søster eller bror!!

Lykke til videre du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...