Gå til innhold

Endelig kom prinsessa :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 20. januar, 11 dager på overtid, ble den deilige jenta vår født :) Hun veide 4760 gr og var 54 cm lang:)

Hadde overtidsvurdering på sykehuset kl 12 den dagen, og jordmor og lege var enige om å sette meg i gang. Fikk en pille i skjeden kl 14.30. Måtte ligge stille en time.... begynte å kjenne at kynnerene forandret seg, ble kraftigere og varte lengre.

Kl 18 var det på tide å tilkalle min mann, som forøvrig var hjemme med 3-åringen som var syk. Følte det hadde tatt seg veldig opp. Kl 19 ble vi flyttet til fødestua, og fikk gleden av å henge i lystgassen:) Deilig! Hadde 6 cm åpning. Gikk så bare 20 minutter og det var full åpning. Presset i 55 minutter, og det viste seg at tulla var stjernekikker.

Nå føler jeg meg som verdens heldigste, som har 4 flotte velskapte barn:) Vi gleder oss til å bli kjent med den nye tutta:) Har nok gjort min innsats nå, når det gjelder flere barn, så da kan jeg takke for meg her inne:) Masse lykke til alle dere andre som venter:) Dere har mye å glede dere til :) NYT!

Klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye !!!

Skrevet

så bra at det gikk så bra=) har også fått estiminert vekta til godt over 4kg,så er kjempe fint å høre om folk som har født store barn og at det gikk bra og fort =) gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer med ei litastor tulle ;) Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer sååå mye med vel overstått og velskapt datter ;)

Håper alt er bra med både deg og den lille og at dere er igang med amming.. Lykke til de neste ukene ;)

*stoor klem* fra

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!

Skrevet

Gratulerer med jenta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...