nr 4 i magen på overtid Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Den 20. januar, 11 dager på overtid, ble den deilige jenta vår født Hun veide 4760 gr og var 54 cm lang:) Hadde overtidsvurdering på sykehuset kl 12 den dagen, og jordmor og lege var enige om å sette meg i gang. Fikk en pille i skjeden kl 14.30. Måtte ligge stille en time.... begynte å kjenne at kynnerene forandret seg, ble kraftigere og varte lengre. Kl 18 var det på tide å tilkalle min mann, som forøvrig var hjemme med 3-åringen som var syk. Følte det hadde tatt seg veldig opp. Kl 19 ble vi flyttet til fødestua, og fikk gleden av å henge i lystgassen:) Deilig! Hadde 6 cm åpning. Gikk så bare 20 minutter og det var full åpning. Presset i 55 minutter, og det viste seg at tulla var stjernekikker. Nå føler jeg meg som verdens heldigste, som har 4 flotte velskapte barn:) Vi gleder oss til å bli kjent med den nye tutta:) Har nok gjort min innsats nå, når det gjelder flere barn, så da kan jeg takke for meg her inne:) Masse lykke til alle dere andre som venter:) Dere har mye å glede dere til NYT! Klem:)
de tre bukkenebruse Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 så bra at det gikk så bra=) har også fått estiminert vekta til godt over 4kg,så er kjempe fint å høre om folk som har født store barn og at det gikk bra og fort =) gratulerer så mye!!!
Lullunutu Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Gratulerer med ei litastor tulle Kos dere masse!
Mia2011 Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Gratulerer sååå mye med vel overstått og velskapt datter Håper alt er bra med både deg og den lille og at dere er igang med amming.. Lykke til de neste ukene *stoor klem* fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå