prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Er det noen av dere som har symptomer på at dere er gravide enda??Jeg er små kvalm i blandt,trøtt,stikkinger i sidene,uvel i magen,vondt nedover hofter og lår og kors ryggen er liksom støl på en måte! er dette symptomer eller er det bare innbilning tro???Noen andre som har det sånn??Har IKM den 28-30.Januar
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Heia!! Jo er trøtt... kvalm av og til... og ubehag i nedre del av magen... Men.. Er intollerang ift krydder o.l så blir uggen og kvalm om jeg får i meg sånt... Trøtt! jo men er oppe tidlig somregel med gutten og jobb o.l Veit ikke om jeg legger mer merke til det nå siden jeg vet dette er symtomer og!! haha... så om det er symtomer eller innbildning får vise seg til helga antar jeg! har IKM rundt samme tid som deg prinsesse og prins...
Tuddeli Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Hei! Jeg har også IKM mot slutten av uka. Men ingen symptomer... null og niks. Hadde litt "menssmerter" ca 5-6 dpo, men så ga det seg, og nå merker jeg absolutt ingen ting. Er i 5.pp og begynner å bli lei av å bli skuffet, så da later jeg som jeg ikke har trua for ikke å få forhåpninger, hehe. Men har virkelig ingen symptomer da. Blir uansett en spennende uke!
to+en til! Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har vært litt småkvalm i 2 dager. Litt mensmurringer, og stikker litt i sida. Men tør ikke håpe.. hadde sånne "symptomer" en annen pp også, uten å være gravid.
Umuligåfinneetledignick Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har ikm om tre dager. Jeg har vært veldig kvalm og veldig trett, stikkinger i livmoren og støl i ryggen samt reagerer på lukter. Men jeg tenker at det er for tidlig å ha disse symptomene og prøver å tenke at mensen sikkert dukker opp snart. Dessuten så ser det ut til at kvalmen gir seg og da tenker jeg at om det har vært noe på gang så har det gått over igjen... Må bare vente og se...
Annie8 Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Har ikm søndag og har kun hatt litt mensmurring og kviser. Husker fra andre svangerskap at jeg fikk en metallsmak i munnen like før jeg fant ut at jeg var gravid men merker ikke noe til d enda. Blir spennende uansett. Skal ikke teste meg denne gangen før tirsdag i neste uke hvis jeg ikke har fått mens. K
håp_84 Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 har og ikm på søndag.. har beg.å få ømme bryst dvs nett så det stikker i di av og til og mørkare brystvorter?? i går hadde eg kjempe vondt i magen nett som om mensen skulle komme..og kjenner bekkenløsning allerede.. har vert gravid 3 gangen før men kunn et fullført svangerskap så eg kjenner igjen tegna men en kan jo aldri vere sikker uansett.. skulle ønske eg og hadde klart å venta til tirsdag med testing men vet med meg selv at det klarer eg ikke:)
prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2011 Ja spennende dette:)Jeg har fått ømme pupper og menssmerter i dag....synes dette er fryktelig tidlig...har så lysst til å teste men...
prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2011 må foresten få oppdatering når du har testet Håp:)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 24. januar 2011 #10 Skrevet 24. januar 2011 føler egentlig at jeg har hatt tegn helt siden jeg hadde EL (ønsketenking) Har hatt bekkenløsning? noe legen sa man kunne få ved el. men har aldri hatt det ved el før, mye murring og stikking i magen, ufattelig trøtt!! Så gleder meg masse til å teste, for hodet mitt tror jo at jeg er gravid *skummelt*
♥Snart min tur?♥ Skrevet 24. januar 2011 #11 Skrevet 24. januar 2011 0 tegn her... VET at det ikke er noe "der inne" Ser bare frem til neste pp..
Juli08☆Oktober11 Skrevet 24. januar 2011 #12 Skrevet 24. januar 2011 Hei. Jeg har IKM i morgen,men testet positivt idag Har ikke hatt noen symptomer i d heletatt. De andre gangene har jeg hatt masse symptomer men testet negativt
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 24. januar 2011 #13 Skrevet 24. januar 2011 GRATULERER så masse ☆!!
septemberpiken Skrevet 24. januar 2011 #15 Skrevet 24. januar 2011 Hadde stikninger i magen for et par dager siden, litt mer kviser enn normalt, men ellers ingen symptomer. Vet heller ikke om jeg har troa denne runden, men tiden vil vise... IKM er 27. januar. Hadde forresten ikke noen spesielle symptomer sist heller, men var litt kvalm om morgenen rundt IKM (det gikk over og kom tilbake i uke 7 da).
prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #16 Skrevet 25. januar 2011 æsj da kom TR 6 dager for tidlig,hva skjer egentlig, har alltid hatt 28 dagers syklus...hmmm....andre som har opplevd dette??
*flux* Skrevet 25. januar 2011 #17 Skrevet 25. januar 2011 Jeg testet positivt i dag,tre dager før ikm, håper det sitter løpet ut. Jeg har visst at jeg var gravid siden det festet seg. Jeg har akkurat de samme symptomene som forrige gang og ingen av de er særlig sjarmerende. Jeg fiser, noe så helt ubeskrivelig mye, det er vondt, klarer ikke holde meg og det er plagsomt. Jeg hadde aldri fjerta med vilje foran sambo før jeg ble gravid. Så ble jeg det og det var ingen vei utenom, kunne ikke akkurat sitte i gangen hele ettermiddagen heller. Jeg er øm i livmoren og i korsryggen - har vært det i et par uker Jeg er sur, skikkelig sur og irritabel på mannen, herlig, jeg er så snill men nå vet jeg i alle fall hvorfor
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 25. januar 2011 #18 Skrevet 25. januar 2011 Så gøy!!! gratulerer så masse!! ja, om jeg ikke er gravid, vet jeg ikke hva jeg skal skylde disse hormon-utbruddene mine på hehe.. er virkelig berg og dalbane haha.. 3 dager før var jo veldig gøy!! og igjen, GRATULERER så masse!!
Vizzy Skrevet 25. januar 2011 #19 Skrevet 25. januar 2011 gratulerer til de som har testet posetivt:-) Håper jeg gjør det veldig snart. Har IKM om 2 dager. HAr ikke testet enda, tror jeg venter til IKm dagen. Symtomer så langt er litt kvalm i blandt, ømme bryter samt det klør rundt brystvorta. Hadde litt rosa blod på papiret på fredag, festeblødning???? håper det i alle fall. Håper jeg er gravid ellers er det hodet mitt som tuller med meg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå