mamma til lillingen Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Tuppa sov fra litt over 14 og våkna litt på 18, og var sulten. Vi prøver jo å legge henne mellom 18 og 19, så prøvde det nå etter at jeg hadde gitt flaska. Men hun ligger å er lysvåken i senga, kan jeg forvente at hun skal sovne? Eller skal vi ta henne opp å prøve igjen seinere? Huff, blir aldri klok på disse leggetidene!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Hvor gammel? Er litt dumt å ta ho opp nå som dere allerede har lagt ho,men spørs jo litt på alder også føler jeg.. (for min del)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Min erfaring er at ungen orker bare være våken 1-2 timer uansett hvor lenge den har sovet rett før... min er nå 4 mnd og har vært slik siden han var rundt 1,5 mnd. Men det er sikker forskjellig fra unge til unge.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 1,5 - 2 timer våkentid før legging pleier å funke bra her ihvertfall!
Gjest Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Jeg pleier da å la henne være våken en stund.. Blir litt andre tider enn normalt. Ellers pleier jeg å vekke henne rundt 16-1630 på ettermiddagen for å unngå det.. Syns ikke du skal tvinge henne til å ligge i senga når det er lite sannsynlig at hun sovner.. Og at du tar henne opp igjen etter å først ha lagt henne: Det er greit for voksne å ombestemme seg og ta litt feil også..
mamma til lillingen Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2011 Oi, ja glemte å skrive at hun er 7 uker. Hun begynte med sånn "jeg er sulten"-gråt, så da tok jeg henne opp og ga mer mat. Merkelige greier, virker nesten som at hun vet at om hun gråter sånn, ja da får hun komme opp av senga. Men hun spiser jo, selv om hun var tydelig mett rett før vi la henne. Endte med at vi sovna i storsenga begge to, da jeg våkna hadde pappan lagt henne i sin seng, og jeg skjønte ingenting.
Tulipan2010 Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Vi har lagt gutten vår kl 19 siden han var 6 uker gammel. Lar han aldri sove lenger enn 16.30. I tillegg lat jeg han heller ikke sove mer enn 1 time så sent på ettermiddagen. Da får vi problemer som du skriver på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå