♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Heisann:) Vil du se på meg å se om du ser når jeg tester positivt på graviditet? Evt. hvor mange barn jeg får totalt... Gjennom den siste tiden har flere har inne spådd meg og det varierer veldig i tid. Jeg har tatt vare på alle, og kommer til å legge de ut den dagen jeg tester positivt, om jeg gjør det:) 150576
#Aurora har tre gutter# Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Hei,får opp at du blir gravid i mai med ei jente. Ser totalt 3 barn på deg,har du en gutt fra før`?
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2011 Tusen takk Blir spennende å se om det stemmer Jeg har to barn fra før en gutt og ei jente født i mai. Vi har snakket om to til, da den neste vil bli enebarn siden det er blir minst ti år mellom dem. Gjør det noe forskjell om du har fødselsdatoen hans? 150484
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 får opp at du blir gravd i mai med ei jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå