prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 er det noen av dere som har fått noen symptomer på graviditet enda, jeg er uvel i magen,vondt nedover hoftene,stikkninger i sidene,trøtt,småkvalm til tider......er dette symptomer eller bare innbilning??ikm er 28-30 januar...håper:)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 har akkurat det samme som deg ikm er 30 januar. krysser fingrene for at det er noe Vi får holde hverandre oppdatert!
prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2011 Ja det må vi gjøre!
PrincessConzuela Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har IKM 28. Januar... Har ingen symptomer, men prøver ikke å føle etter så hardt.. Vil ikke få opp forventningene
PrincessConzuela Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Har hatt en del stikking der nede i de siste dagene... Har også fått kviser!! Har egentlig aldri slitt med kviser, men etter jeg sluttet med pillen så fikk jeg noen. Men i de siste par ukene har jeg fått enda flere! Haaater kviser, men kommer de av at jeg er gravid, så skal ikke jeg klage
Majka81 Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Hadde ikm 26.jan. Ingen mens enda! Det strekker og er periodevis ømt nedentil. Føler meg litt stinn i magen liksom. Er blitt litt stiv i korsrygg og rundt hoftene, det bruker jeg ikke å være! Har ikke trent noe heller! Sist gang fikk jeg vonde bryster 1 uke før ikm, men dette er fraværende nå. Sov en time på sofa'n etter at lillemann ble lagt i kveld. Det er mine symptomer og jeg er ganske sikker på at det er noe som skjer. Skal ta ny test i morgen som jeg har kjøpt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå