Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan se når kvalmen min vil gi seg igjen? Sliter med hypermesis og er skikkelig motløs for tiden. Ser dere noe rundt dette? Tusen hjertelig takk i såfall. Kan se tilbake når jeg blir bra igjen,,hvis jeg noen gang blir det! :P 230982.

TAKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er helt ny på å spå andre. Så jeg vet jo ikke om det er rett. Men jeg får opp at kvalmen vil bli bedre i begynnelsen av februar :)

Foretrekker å være anonym inntil videre :)

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid, hadde vært himmel hvis dette gav seg allerede i begynnelsen av feb. Håper du har rett. Du ga meg iallefall litt ny motivasjon i dag :) Stor klem.

Skrevet

Hei snuppa!:)

får opp at du syns tiden går veldig sent om dagen??

I forhold til kvalmen får jeg opp at det blir mye bedre etter fullgåtte 12 uker, da vil det bare komme hint av det og noen dager med uvelhet innimellom... tror du kan komme til å ha det sånn hele svangerskapet, men at du likevel føler deg i god form:)

Får fremdeles opp jente, så det var litt forskjellige spådommer på det;)

Kos deg så mye du kan!

Får du opp noe nytt på meg forresten? vet vi traff el denne gangen, er det full treff tro? har et hus i sikte, kommer vi til å kjøpe det? evn når finner vi noe annet? (ikke se på meg om du ikke orker! bare hvis du har lyst en dag!;) Klem

Skrevet

Tusen takk lilleblomst, setter STOR pris på det. Er forberedt på at det kan gå 12 uker før bedring, føles som en evighet til, men skal bli evig glad så lenge jeg slipper å gå slik hele svangerskapet som mange må. Legen sender meg til tidlig ul nå, ville sjekke om det kunne være flere enn en der inne (!) ettersom jeg er så dårlig..men føler på meg at det bare er en jeg.. og så skal jeg sjekkes om jeg trenger innleggelse og opppvæsking. Spennende at du får opp jente, skal si fra så fort jeg vet, ekstra spent på det ettersom det har vært så forskjellige spådommer :) Men du ser bare en altså? Ser gjerne tilbake på deg så snart jeg er i bedre form igjen!! Greier bare ikke nå, men har en god følelse på deg, tipper det ikke blir lenge til positiv test :) Stor klem og kjempetakk! ;)

Dere gir meg mot til å holde ut! :)

Skrevet

..og JA tiden går sykt sent for tiden ;) slik er det når man bare er dårlig hele døgnet og bare venter på at dagene skal gå. Så du traff på det ja!

Skrevet

Hehe, det var godt jeg traff på noe da!:)

Vet jo ikke hvor mange jeg treffer på og ikke enda, så er litt usikker på hvordan det er med den spåingen min... syns det er veldig morro, men er jo ikke greit å spå folk feil heller! Har bare holdt på en mnd ca, men har hedigvis fått litt erfaring i denne tiden...

Jeg får bare opp 1 baby jeg:)

Lykke til på UL!

Skrevet

Vet jo ikke enda om du treffer på det andre, kan jo godt hende ;) Skal huske å gi oppdatering jeg! :) Tror ganske sikkert det er bare 1 jeg og. Blir spennende da :) Takk for det.

Skrevet

By the way Lille blomst, du spådde at jeg skulle få en jobb/jobbtilbud i februar, i dag ble jeg kalt inn på intervju men kunne ikke dra pga jeg er så dårlig nå, skikkelig frustrerende!! Tror du dette var sjansen du så eller at det kan komme noe nytt i februar og at jeg kan være bedre så jeg faktisk kan ta det da? Takk hvis du orker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...