sicama Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Lurer på om det er flere som opplever det samme som meg: Er i uke 18, og har den siste uken merket at det er "plass til" mye mindre mat i magen min enn før. Når jeg spiser normalt, begynner jeg en stund etter måltidet å gulpe skikkelig, og hvis jeg har spist/drukket litt mer enn nødvendig kaster jeg opp i tillegg. Dette er virkelig ekkelt, for det er vanskelig å regulere hvor mye jeg har plass til, og jeg må stoppe før jeg er blitt mett. Tygger innpå sånne tabletter mot oppgulp, men det hjelper ikke annet enn på "syrligheten". Hadde vært interessant å høre om det er flere av dere som opplever det samme.
holahopp Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Hei, jeg er i uke 15 og jeg opplever akkurat det samme. Er ingenting som hjelper så jeg har omtrentlig mistet matlysten er så forferdelig når alt kommer opp igjen. har du hatt det lenge?
NostraStoria Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Det kan da ikke være så lite plass allerede nå? Høres mer ut som du har halsbrann og burde prøve flytende Gaviscon som du tar en stund FØR måltidet. Har du sett på hva du spiser som du kanskje ikke tåler? Husker jeg måtte slutte med chilisaus og løk, boller osv.
sicama Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2011 holahopp - det startet for ca en uke siden. Lillegull og nurket + spire<3 - jeg syns også det er rart at det skal være så lite plass allerede nå. Jeg har brukt Gaviscontabletter, men ikke vært flink til å ta det FØR måltidet, heller etter... Får prøve å være litt i forkant, så kanskje det går bedre. Tusen takk for råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå