Gå til innhold

Jeg fødte på fredag jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dro inn på sjekk pga blødninger halv ti, og jeg hadde ikke tenkt til å ta med noenting inn pga jeg var sikker på at det ikke var noe endring fra forrige runde, men heldigvis tok mannen min med fødebagen alikevel...

For da jeg ble sjekka, hadde jeg 3-4 cm åpning, og jm tok vannet ettersom jeg ikke hadde noe særlig rier, og jeg har hatt veldig mye komplikasjoner de siste ukene. Var 37+0 på fredag.

Det ble litt stress etter vannet var tatt, det var veldig misfarget, og baby var stresset.. Jeg fikk vonde og hyppige rier, men de varte ikke mer enn 30 sekunder, så kl ett ba jeg om drypp for å få litt fortgang. Da ble baby enda mer urolig, og dryppet måtte settes ned..

Jm tøyde og bøyde livmoråpningen min for å få åpning, det begynte å haste litt med å få henne ut.. Til slutt tøyde hun meg fra 7-10 cm, samtidig som en annen jm satte akupunktur, og vips - så hører jeg bare jm sier at nå kunne vi se hodet hennes..

7-10 cm + 3 pressrier gikk unna på 10 minutter :) En fantastisk fødselsopplevelse, selvom det ble heftig på slutten... Jm fant også blødninger på morkaken, så antakelig har styrtblødningene mine kommer fra morkaken uten at de har klart å se det på UL..

Hun sa til mannen min senere, at om jeg hadde blitt sendt hjem på nytt og ikke gått i fødsel innen kort tid, så hadde mest sannsynlig ikke lille jenta vår overlevd livet i magen..

Ellers er alt bra med oss, hun veide 2810 gram og var 46 cm lang. Jeg måtte sy noen sting innvendig, men det merkes nesten ikke.

Takk for meg, så sees vi vel på DiB etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off... men det var bra det var såpass kjapptenkt da..=)

gratulerer så mye med lille jenta=)

Skrevet

Oi, godt det ble som det ble da! Gratulerer så mye med jenta!!!

Skrevet

Så bra at alt gikk bra, og gratulerer med den lille jenta :)

Skrevet

oj det er så viktig at de tar slike ting på alvor :-) gratulerer så mye med jenta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...