Gå til innhold

Tilbake her etter en SA i september..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var bare 5 uker på vei, hadde ikke prøvd veldig på å bli gravid. Men ble nå det... Så har vi bare tatt det helt med ro i noen mnd.. Men denne helgen var det smil på EL-testen, fredag og lørdag, kjørte på begge dagene, så da bør vel sjangsene være til stedet :) Men skal la være å tenke på det så godt det lar seg gjøre.. Men klaffer det denne mnd blir det en utrolig koslig historie ut av det :)

Lykke til alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Utrolig kjipt med sånn SA. Hadde en denne uken. Håper det klaffer for dere fort nå da.

Jeg håper at syklusen min kommer fort igang igjen og at det snart kommer en ny spire.

Lykke til:)

Skrevet

Ja, det var litt nedtur, men det gikk veldig bra.. Siden det var så tidlig, heller tidlig i svangerskapet, enn uke 6,7,8 osv.. Rakk ikke ringe legen eller fortelle det til noen andre en mannen (selvfølgelig:), så det gikk liksom ikke helt opp for meg. Men jeg blir veldig glad om det klaffer nå, det passer bedre nå enn for noen mnd siden :) Blir spennende:)

Håper syklusen din er fort tilbake, min var der med en gang... Jeg fokuserte på det at det embryroet som forsvant ikke var friskt, å at det må ha vært mye feil med det, siden det forsvant så fort... Naturen rydder heldigvis opp ganske bra selv :) Vi vet jo nå at vi kan bli gravide :) Lykke til da :)

Skrevet

Ja det tenker jeg at det er naturens måte å rydde opp på og at det mest sannsynlig ikke var levedyktig. Vi hadde prøvd en stund og begynte å tro at vi ikke kunne bli gravid men nå vet vi jo at det ikke er noe galt med produksjonsmidlene (så min søster så fint kalte det)

Har dere barn fra før eller? Vi har ingen fra før så jeg synes det er på høy tid at førstemann melder sin annkomst snart.

Lykke til :)

Skrevet

Sånn var det med oss også, prøvde litt sånn "halveis" om man kan kalle det det:) Men ble aldri noe, så tenkte jo at det kunne være en mulighet at det ikke ville gå. Så la det hele på hylla en stund, da vi syns det var best å vente litt.. Men så ble jeg brått gravid etter et halvår eller noe, så nå vet vi jo at alt funker her også :)

Ingen fra før av her, så nå syns vi at vi kan slå til:) Vil gjerne være litt ung mor, en tanke jeg har hengt meg opp i bare.. Har jo ikke så mye å si, men jaja.. Så nå får vi se hva som skjer om et par uker:) Spennende tider :)

Skrevet

Jeg vi også være litt ung mor men tenker jeg på det blir jeg bare stresset. Fyllte 28 i september så jeg syns det er på høy tid at det klaffer her.

Vi prøver og prøver men jeg gidder ikke å telle dager og lete etter symtomer siden jeg har gjort det i over 1 år så nå skal vi bare slappe av og kose oss (lettere sagt enn gjort kjenner jeg meg selv rett).

Men siden jeg vet at vi kan så vil jeg nok slappe litt mer av nå fremover.

Hadde sa på tirsdag og har sluttet å blø (6 dager) nå, så regner med at jeg starter med litt folat nå.

Skal foresten til legen i morgen og jeg lurer på hva de skal sjekke da? Sikkert at alt er ute el noe sånt.

Krysser fingrene for at det går bra med oss framover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...