Gå til innhold

Hvor mange flasker har dere?

Anbefalte innlegg

Vi har 6 flasker, men skulle kanskje gjerne hatt fler. Mulig det er jeg som er sløv med vaskinga, gidder ikke vaske de før alle er brukt, men må jo vaske de hver kveld så vi har reine flasker til natta, og da koker jeg jo alle i samme slengen. Hun spiser 6-7 ganger iløpet av døgnet, men så vasker de to ganger om dagen, så de er klar til natta/neste dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142822533-hvor-mange-flasker-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De første mnd hadde jeg mange!! Var på camping fra hun var 2 til 3 mnd og da var det praktisk å ha mange.. Hadde vel 9 små til å begynne med, men før vi reiste kjøpte jeg inn så jeg hadde ca 18-20..

Men nå ville vesla mi gjerne ha boots flaskene da, og de koster kun 50 kr for tre, så da var det helt greit å ha mange..

Nå vil hun kun ha medela og sano flaskene, og tar 2-3 flasker i døgnet. Har 5 flasker nå, og det holder.. hvis vi er borte så gjør det ikke noe om jeg hopper over en dag..

Har ikke oppvaskmaskin og hadde ikke sterilisator den første tiden..

Her går det i zalovann og koking i kasserolle. Selve kokinga går jo greit, 2 flasker i slengen oppi, så det tar 10 minutter. Men det å vaske alle de små delene som er litt pes, men det går jo det også. Gleder meg litt til vi kan slutte å koke de så ofte :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...