Gå til innhold

Nytt BIM-treff på Pigen

Anbefalte innlegg

Ser det har startet opp en facebookgruppe for 2011 babyer i Drammen, men er usikker på jeg bør flytte treffet til facebook. Har alle facebookside eller?

Uansett er det 43 medlemmer der allerede - problematisk å få reservert bord til alle sammen ;)

Håper at så mange som mulig kan komme på nytt treff på pigen så får vi diskutere videre hvordan treffene ordnes senere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142822528-nytt-bim-treff-p%C3%A5-pigen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg som opprettet gruppen etter forespørsel her. Litt av poenget med den siden var vel at det skulle gi en mulighet til å bli litt bedre kjent og å se noen ansikter:) Men helt enig med deg at det blir litt kaotisk. Er jo sånsett ingen der som har gitt respons på dette treffet!

Ønsker selv å komme på neste treff men vet vi har besøk. Skal prøve:)

Jeg kommer kanskje, skal på 3d ul kl.17, så må se ann formen!

Men gir beskjd nærmere jeg!

Selv om vi er snart 50 medlemmer på facebook gruppa, så er det kun 3 stk som har sagt at de kommer på treffet! Så selv om vi er mange, så tror jeg nok ikke det tar helt av på treff heller ;-)

Var på treff på Lizzies med forrige mann, og da var vi over 15 stk på treff...

Nei, du har sikkert rett! Folk er seigere å få med seg på treff denne gangen i forhold til forrige runde. Husker vi måtte begrense åpne treff sist for at folk skulle ha muligheten til å ha treff hjemme....

Ser ikke ut til at det skal bli et problem denne gangen :)

Du kan forresten glede deg til 3D ultralyd. Hadde 3D ultralyd i uke 26 - helt utrolig å se ansiktstrekkene til den lille jenta som bor i magen min :)

Gleder meg veldig, og nå nærmer det seg heldigvis :-D

Spent på å få en bekreftelse på kjønnet og ikke minst få hilse på den lille i magen igjen! Var utrolig fornøyd sist ihvertfall, og håper vi får minst like fine bilder denne gang som med lillegutt :-)

Satser og på at jeg får med meg treffet ;-)

Annonse

Gleder meg veldig, og nå nærmer det seg heldigvis :-D

Spent på å få en bekreftelse på kjønnet og ikke minst få hilse på den lille i magen igjen! Var utrolig fornøyd sist ihvertfall, og håper vi får minst like fine bilder denne gang som med lillegutt :-)

Satser og på at jeg får med meg treffet også ;-)

Hei! Jeg er ny i Drammen og har gjerne lyst til å treffe andre gravide... kommer fra Island og kjenner ikke så manger i Norge :0)

Har også lyst til å finne den facebook gruppa...fandt en som heter "BIM/DIB-treff Drammensjentene" er der noen andre kanskje?

Hei jenter!

Har blitt syk... kan derfor ikke møte opp på treff i morgen! Lar treffet stå og reserverer bord på "BIM" for de som ønsker å møte opp!!

Tenkte jeg skulle sette opp et dagtreff når jeg kommer i permisjon. Håper vi sees der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...