camnat Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Er det flere som føler det slik? Jeg har 5 uker igjen til termin og dette er nr 5. Har 4 barn fra før i alder 13,10,5 og 3 år. Men jeg har aldri følt meg så dritt lei som dette før. Er nesten som jeg blir deprimert av at det er 5 uker igjen for det om jeg vet 5 uker ikke er lenge men så er det for lenge for meg. Jeg sliter med halsbrann, hemorider, smerter under ribbein, en gutt i magen som er kjempe aktiv. Har hatt kynnere/falske rier som har vært regelmessige slik at jeg har trodd at noe er på gang. Slimproppen gikk for en mnd siden, har hatt litt blod men ingen ting skjer. Er ikke moden i det hele tatt for jeg har trodd at nå er det sikkert noe på gang her men nei da. Alle rundt meg som har termin rundt slutten av januar og midten av februar har født så jeg føler meg ganske så lei. Hadde jeg ikke hatt desse symptoma som jeg tidligere har hatt rett før fødselen starter så hadde jeg kanskje ikke tenkt så mye på det, men nå tenker jeg for mye på det. Uff bare klage klage dette men jeg er bare så LEI
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Føler med deg, er drtt lei selv! Alle sier jeg må nyte denne tiden og at jeg kommer til å savne å gå gravid jeg tviler! Jeg er kjempe utålmodig. Og det er ingenting jeg heller vil enn å begynne med kjerringrådene som skal sette i gang fødsel, men tør jo ikke det ennå. Dette er mitt første så ingenting å sammenligene med, men alle sier jeg kommer til å få før terminen så ser bare for meg hvilket mareritt det blir om jeg må gå over, jeg tror liksom hun kommer i midten av februar og VEt det er dumt med forhåpninger og å gå å vente. Men kan ikke la være.. Jeg er alene da så hadde nok vært lettere for meg om jeg hadde bf å dele gleden med, men han kjører sitt eget race.. Alt er klart til hun kommer så dette blir nok noen lange uker ja.. godt å få utt litt gruff nå ja!
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har 8 1/2 uke igjen og er så lei at fy... Men må vel bare pent vente.. Er så trøtt og blir så fort sliten om dage. Det gjør vondt både her og der, og er så tungvinn. Har ikke lagt på meg heller gått ned 5 kilo, men hjelper ikke det, for den i magen legger på seg og man får litt ekstra å bære på. Godt å få ut litt frustrasjon.. Og herlig å se at andre ikke har det så bare bare heller. Alle sier du må kose deg masse de siste ukene... Ja, og med hva da?? Vondter alle stand.. Nei jeg vil heller få han ut og kose med han jeg. <3 lilleprinsen min<3
camnat Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2011 Godt å høre at vi er flere. Jeg blir nesten sinna på de som sier at du har 5 uker igjen så du får bare slappe av. De har ikke peiling. Jeg hukser med eldste mann da ville jeg ha han ut litt før ikke fordi jeg hadde vondt men jeg ville liksom ha han der og da fordi jeg fikk heller ikke da sove om natta men det var fordi det var så j.....varmt. Det var en kjempe varm sommer. Så jeg prøvde alle kjerringråd som var. Jeg drakk ei hel flaske med lakserolje uten at det hadde påvikning på hverken tarm el mage. Jeg løp opp og ned trappene fra kjeller til loft men det hjalp ikke, Jeg vasket alle vinduer i hele huset med det hjalp ikke. Så det var ingen ting som hjalp. Jeg har noen venninner som har fått i gang fødselen etter samleie men det hjelper ikke i mitt tilfelle. Jeg tror og vet neste at de ikke kommer før de kommer men gu som jeg kunne ønsket at han her ville kommet før. Alle har fått før tida så hvorfor ikke meg også. Men har dere noen andre gode kjerring råd tar jeg imot. Jeg føler meg ikke menneske el i stand til å gjøre noe vanlig sånn som jeg er nå. Jeg har heller ikke lagt på meg men tatt av og så fått på igjen det jeg har tatt av. Men jeg føler meg andpusten og fungerer rett og slett ikke. Deilig å få dette ut med dere som føler det samme.
2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 hehe ja jeg føler at jeg har satt alt på pause og sitter bare å venter på at noe skal skje. Litt tidlig å vente enda men, men MØKKLEI! Jeg gleder meg til å få han ut, få ha han utpå magen min, amme, kose meg med babyen her hjemme, og sakte men sikkert få igjen kroppen min! Kunne ligge på magen, tulle på gulvet med de to andre barna og slippe å ta hensyn til denne digre magen som stikker uti lufta ;o) Men men.. jeg prøver å tenke positivt at jeg uansett får hilse på han innen 5 uker, og 5 uker er jo ingenting? :s Førstemann kom 4 dager før termin, andremann kom 5 uker før termin, så er lov å håpe denne her kommer før uke 40. Men hvem vet, kun den i magen :s Lykke til damer! Vi får bare smøre oss med tålmodighet, 5 uker går fort, for selv om det der og da ikke føles slik!
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Jeg også har fem uker igjen og nå er jeg møkk lei av å ha en udugelig, svær kropp =p Har så og si vært gravid i to år sammenhengende nå, så det ska bli deilig å få den tilbake igjen! Samtidig nyter jeg siste tiden jeg har med tvillingene, for jeg veit jo at det blir en stor forandring med et lite nurk i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå