Gå til innhold

Legging,problemer og bare tull. Og noen spørsmål om magetrøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann er snart 10mnd. Han begynte for et par mnd siden med tulling når han skulle legge seg, våknet flere ganger på natta osv.

Så ble han syk,han fikk falsk krupp. Det endte med sykehusinnleggelse i et døgn.

Etter vi kom hjem og han har blitt frisk har han tulla veldig ved legge tid. og våknet flere ganger i løpet av kvelden(de få kveldene han faktsik sovener før etter 22-23).

Enten så hyyyler han seg blå og rød når vi legger han i senga, ellers ligger han leeeenge å sutrer, klager og gråter.

De få gangene han er stille så kanskje han sovner,men da våkner han opp å hyyylgråter igjen.

Dette begynner å bli litt slitsomt siden vi har holdt på å slite med leggingen hans i to måneders tid ca nå. Ihvertfall siden han var som en drøm før:-)

Vet ting kan forandre seg, men er det noen som har noen gode tips?

Lurer også på om det kan være magen som trøbler. Når han skal bæsje presser han seg rød i ansiktet og begynner å hylgråte. Han er ikke spesielt hard i magen, men veldig treg tror jeg. Han sliter veldig med å få bæsjen ut virker det som. Han får svisker så å si hver dag. Ett halvt- ett helt glass om dagen. Men ønsker jo at han skal slippe å få svisker hver eneste dag da. At det skal være noe man kan gjøre så han slipper å være har i magen.

Han får mme, grøt, fruktmos og middagsglass å spise. Og vann.

Noen kloke damer som har noen gode råd om både legging og magetrøbbel? Eller tips/erfaringer å dele?

Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? :(

Skrevet

Hei. Jeg vil så¨gjerne hjelpe, men jeg har ingen gode råd... det eneste jeg har å si som kanskje kan hjelpe på magen er å prøve malt istedenfor svisker. Det funker her. 3 teskjeer i løpet av dagen gjør susen (men hun drikker bare mme foreløbig) mulig du trenger mer ettersom du gir fast føde ... vet ikke. Du har vel kanskje prøvd malt allerede, men om du ikke har det er det verdt et forsøk :) lykke til. Håper noen som har litt mer peiling kan svare deg også .. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...