Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Noen tips til sunn kake, uten sukker i, til en 1 åring på bursdagen hans?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Og hvorfor kan ikke ungen din få vanlig kake på bursdagen sin som alle andre???
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Hvorfor skal en 1 åring få kake?? Når dem er så små er det ikke nødvendig å gi dem alt det sukkeret.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 OG du kan jo selvfølgelig ikke ha hvetemel i heller for det er jo dødelig! Herregud, det er bursdagen til ungen! gi han kake! Det er en dag i året! Jeg gremmes!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Jeg har et barn med diabetes, og baker ofte sukkerfritt pga det. Eller det vil si, jeg bruker sukrin eller splenda som søtningsmiddel. I disse dager er jo lavkarbo veldig in, og hvis du søker på lavkarbo og kaker vil du få mange treff på gode oppskrifter! )
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Fins det ikke forum på nettet med slike oppskrifter? De fleste "sunne" kaker jeg vet om, er ganske voksne i smaken, så er usikker på om de passer til ettåring. Hva med en sunnere paibunn, med vanilkrem/vaniljekesam og masse frukt? Tilslørte bondepiker med kesam og kavring? Så finnes det vel sunnere muffinsalternativ? Til dere andre som slenger med leppa her, kan dere ikke bare svare på spm eller holde kjeft!?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Takk for tipset! Skal sjekke litt rundt omkring å se hva jeg finner Jeg tenkte på paibunn med ett eller annet, men har ikke helt bestemt meg. HI
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Jeg pleier å lage vanlige kaker men jeg bare reduserer en god del på sukkermengden. Kakene tåler at du tar bort ganske mye av sukkeret uten at det merkes noe særlig på smaken.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 La nå gutten få skikkelig kake til bursdagen da! Han mister ikke alle tenna og blir akutt feit av å smake litt sukker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå