Gå til innhold

Alfred! Folk reagerer veldig negtivt på navnet, hva synes dere??

Anbefalte innlegg

Hei =)

Jeg synes at dere skal velge det navnet dere liker uavhengig av hva alle andre synes. Alfred er jo ikke et merkelig eller uvanlig navn, så hvorfor folk skulle reagere på det skjønner jeg ikke helt. Noen navn må man smake på en stund før man liker det og kanskje er Alfred et slikt navn, ikke vet jeg ;) Jeg hadde ikke valgt Alfred, for jeg har andre favoritter på lista mi, men jeg synes absolutt Alfred er et fint og stødig navn som passer veldig godt sammen med Håkon :o)

Fortsetter under...

Jeg er veldig positiv til navnet Alfred! Kjempefint å ha en så fin betydning som "fred" i navnet sitt!

Navnet er på vei tilbake, så jeg tror de vennene dine ikke har fått vendt seg til det enda. Om en stund kommer de sikkert til å bli litt misunnelig etter som navnet vokser for dem. Tror du bare skal kjøre på og stole på deg selv!

Veldig fint, og har hørt om flere små gutter som heter det.

Kjenner to brødre som heter Alfred og Torvald, og det høres jo ut som to gamle gubber men jeg synes det er kult!

Haakon er litt mer nøytralt synes jeg.

Men disse navnene som kommer tilbake i denne sjangeren, tenker på feks Albert, Artur og Alfred, og jentenavn som Klara, Petra, Magda- er det jo klart at mange reagerer på, de har vel vært ganske så "ut" lenge.

Jeg heier på Alfred, men dere må nok tåle sterke meninger om dere velger det:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...