Måffe Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 I dag har mannen min ryddet bilen og satt inn babysetet. Nå har vi 3 barneseter i baksetet. Lite plass men men MYE hjerterom til de 3 barna!! Nå er det meste klart til ankomsten til småen.. Har termin den 21 februar. Men vi satser på at han kommer tidligere, Magen har sunket, og jeg er 2-gangsfødende. Så regner med at han kommer om ikke så alt for lenge... Uansett er det godt å ha ting klart! I kveld skal vi pakke fødebagen! Vi gleder oss!!!!!
mine 2 små prinsesser :) Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 oi da er dere tidligt ute! jeg er også 2-gangs og fødte 12 dager før sist. Termin 26 feb nå. Kanskje vi må pakke bagen i kveld også!! Er i grunn klar for å hilse på den lille:) Masse lykke te med pakking og den siste tia.
Lise´n Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Spennende! Godt å ha alt på plass Jeg har termin 23.februar, er andregangs og magen har sunket, så vi ligger ganske likt. Masse lykke til til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå