Nikkamoren Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Eller er det vel kjedelig for de? Tenker på at under babygymmen øver de på å gripe og opp med bena, men de får vel ikke øvet på å gå rundt og sånn
Oktobergutt2010:) Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Har mest latt han ligge med babygymmen, men også prøvd å vært flinke til å legge ham uten noe også.
Cornelianelia Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Lurt å la ungen ligge mye på magen for å trene ryggen. Legg deg gjerne på magen foran ungen slik at han/hun ser rett på ansiktet ditt. Eller legg noen egnede leker foran som ungen kan se på og forsøke å gripe etter.
Willy Wonka Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 begge mine har ligget masse på gulvet uten babygym. Da har de ligget på magen med en leke. Kjempe fin trening for ryggen.
Wopi Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Hun ligger masse på ryggen uten babygym. Får en leke i hånda og flere rundt seg. Da har hun noe å strekke seg etter og får stadig tak i nye ting. Hun er 4 mnd.
Nikkamoren Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2011 Hvor lenge kan de ligge på magen da når de er 3,5 mnd?
Cornelianelia Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Så lenge de orker å ligge der. Hvor lenge det er, kommer jo an på hvor sterke de har blitt. Noen unger protesterer med en gang, andre koser seg på magen. Men det er veldig viktig med masse trening på magen for babyene!
EgG Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Tror det kommer an litt på alderen. Men jeg ser ikke noe problem med at de ligger uten babygymmen. Kanskje de heller blir motivert til å snu rundt på seg etc.
Nikkamoren Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2011 Det var akkrat det jeg tenkte på jeg også, at hun måtte mere ut på gulvet for å begynne å snu på seg for inni babygymmen skjer alt oppover og over henne liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå