Gjest MMJ Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 http://www.ving.no/spania/alcudia/sunwing-resort-spa-alcudia#price-list Ahrr... håper det er ikludert :/
Violet Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Hei! Har bestillt ferie til sommeren på et All Inclusive hotell.. Men det er ikke oppgitt i prisen, det er et valg du får etterat du har bestillt, om du vil bestille All Inclusive itillegg. Husker ikke hvor mye det ble ekstra, men det er ganske dyrt..
Gjest MMJ Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Ahrr.... nå ble jeg skuffa. Trodde det var inkludert....
Litt for mye Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Sikkert forskjellig fra hotell til hotell,men min mor kom akkurat hjem fra et allinc. hotell og hadde regnet på at hun hadde betalt 235kr dagen og da var all mat og all drikke (også øl/vin/drinker) iberegnet.Kun shopping penger gikk utenom. Det hørtes jo ikke dyrt ut. Nå så ikke jeg på linken din og aner ikke hva dere skal betale,men da vi var på et all inc hotell i Egypt og ikke hadde valgt det før avreise ble det dyrere å ta det der nede. Vi valgte alikevel å betale når vi kom ned fordi det ikke var noen sted i nærheten å kjøpe mat og drikke.
Pittamitta Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 du velger dette når du kommer litt uti bestillingen. er vel frokost,halvpensjon og all inc man kanskje kan velge i..så den summen som kommer opp,er ikke MED allinc.
vildejenta Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Hotell som har bare all inclusive har ofte det inkludert i alle priser, men på hotell som du kan velge mellom frokost, halvpensjon, all inclusive osv. så får du ofte opp valg om det uti bestillingsprossessen.. Vet ikke hvordan det er med akkuratt det hotellet du linket til.. Hva all inclusive koster (om det ikke er inkludert i prisen som står) varierer mye etter standarden på hotellet, vi så på et par hoteller, og det kostet vel rundt 1000 kr pr uke for en voksen.. Var star tour dette da..
Gjest MMJ Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 nei, det er ving. Det er rett under 3000 i tillegg. Mine barns spiser gratis... så synes egentlig ikke det er så gal pris... Men hotellet og flyet er jo svindyrt... En uke for meg og mine to jenter på 3 og 6 år koster oss 19000 kr!!! (Men all inclusive). Det viser seg også at man kun får drikke til maten... det synes jeg er KJIPT
jentebanden Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 Det er i alle fall mye billigere med all inclusive med barn, enn å gå ut å kjøpe all maten. Vi ser også på dette hotellet, ser fint ut. Når reiser dere?
jentebanden Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Man får forresten ganske mye drikke til maten, så det holder nesten til neste måltid. Vi kjøpte i alle fall ikke mye drikke sist vi bodde på denne typen hotell.
jentebanden Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 Tidlig i juni vi også. Våre jenter er i samme alder, og mener vi kommer fra samme plass
Makkapakka Skrevet 24. januar 2011 #13 Skrevet 24. januar 2011 Merk at Ving opererer med "inclusive" og "all inclusive". I "Inclusive" er det kun 5 av 7 middager som er inkludert o.l. (1 ukes reise). Det er IKKE mat "hele dagen", kun frokost, lunch og middag + litt drikke til maten. Ikke noe ekstra drikke e.l. i løpet av dagen. "Inclusice" til Ving er en meeeeget dårlig og dyr avtale (restauranten er heller ikke noe bra. Samme type restauranter på alle Sunwing resorts). Den nye avtalen, "All inclusive" virker bedre, men koster jo også mer. Men det virker fortsatt som om det kun er måltider som er inkludert. Ikke noe ekstra snacks e.l. i løpet av dagen (som man ofte får på andre sine all inclusice avtaler). Min mening er at Ving sitt all inclusive er noe av det dårligste og dyreste på markedet. Dere som vurderer det bør sjekke ut denne linken: http://www.ving.no/sunwing/inclusive (så ser dere hvor lite som faktisk er inkludert). På den annen side, Mallorca er et dyrt feriested i utgangspunktet da. Vi har vært på mange sunwing resorts, også i billigere ferieland. Vi har aldri valgt all inclusive fordi det ikke har lønnet seg. Men på Mallorca kanskje det gjør det? Samtidig får du en mer forutsigbar fere. Sunwing resort er uansett er meget flott feriested for barn, så det er bare å glede seg!
Gjest MMJ Skrevet 24. januar 2011 #14 Skrevet 24. januar 2011 Ja, vet du, jeg stusset litt på det der... virka litt kjipt i forhold til når vi reiste med Nazar, det var jo mat der HELE dagen, og drikke hele dagen. Har du noen tips til andre reisemå da, Makkapakka? Evt i annet land, eller hotell eller noe? Eller via et annet selskap med bedre all inclusive?
Makkapakka Skrevet 24. januar 2011 #15 Skrevet 24. januar 2011 Skal ikke skryte på meg at jeg er reiseleder eller noe... he he.... men har reist mye, både med og uten barn. Har etterhvert funnet ut hva som passer best på reiser med barn o.l. Vi likte veldig godt Sunwing på Rhodos. Det ligger et stykke unna Rhodos by, ganske øde egentlig, så vi var mest på hotellområdet. Spiste der nesten hver dag (ikke all inclusice), ganske kjip mat egentlig (samme som all inclusive menyen, men vi betalte for hvert måltid), men vi synes det er enklere å spise på hotellet med små barn. Orker ikke dra vogner og barn i taxi for deretter å gå å traske etter et sted å spise. Stranda ved Sunwing på Rhodos er ikke sandstrand men vi liker oss ved bassenget. Vi likte oss uansett meeeeget godt på Rhodos. Star Tour sine all inclusive er mer som f.eks. Nazar sine. Vi har hatt det flere ganger. Blir jo lei buffet maten etter 2 uker, men synes allikevel det er helt ok. Kan gå å småspise og drikke brus hele dagen Tror det er litt derfor Ving endrer sitt konsept nå. ALLE andre reiseselskap har jo "skikkelig all inclusive", ikke det liksom-greiene Ving opererer med. Har hørt noen som har vært misfornøyde med all inclusive på Ving. Men for all del, Sunwing resortene til Ving er superbra! (hvis du ser bort i bra det med maten). Masse aktiviteter for barn og voksne, og barna behøver ikke være med i bamseklubb e.l. Alle som har vært på Sunwing på Mallorca har vært kjempefornøyd, men du må virkelig betale for det også. Mang av Sun Garden hotellene er vel så bra, og litt billigere. Et vi var veldig fornøyd med er dette: http://www.ving.no/spania/alcudia/sungarden-viva-bahia?TravelFinderQuery=0%3ad201102020%3ad201104090%3a0%3a0%3af0%3a0%3a0%3a1_c2_42%3a42%3af0%3a0%3a (det er dessverre litt unna "sentrum" og ikke særlig billig egentlig, men veldig bra)
nasse nøffen Skrevet 24. januar 2011 #16 Skrevet 24. januar 2011 viva blue alcudia er fantastisk...... der er det mat, drikke, is brus, så mye du vil hele tiden... barnedisco og kveldsunderholdning hver kveld. barne klubber og hele pakka. og dette også utenom stor sesongen.
Gjest MMJ Skrevet 24. januar 2011 #17 Skrevet 24. januar 2011 Det så jo veldig bra ut aquafantasyherewecome! Men er mat og drikke inkludert i prisen her? Når reiste du der, vi ønsker reise i begynnelsen av juni. http://www.startour.no/feriereiser/spania/mallorca/alcudia/blue-star-club--viva-blue/?season=sommer-2011 Kan du fortelle litt mere om det? Har du vært der flere ganger?
Strandnelliken Skrevet 24. januar 2011 #18 Skrevet 24. januar 2011 Vi bodde på et sunwing-anlegg i fjor. Da bestilte vi sunwinginclusive som et tillegg. Maten var god, ikke noe å klage på. Jeg synes egentlig det var greit at vi "bare" hadde 10 luncher og 10 middager (14 dager), da kunne vi gå å spise andre steder uten å ha "dårlig samvittighet" for at vi hadde betalt for inclusive. Mener å huske at sunwing inclusive var en god del billigere enne f. eks star tour sine all inclusive (også tillegg), defor tenkte jeg at det var greit at vi kjøpte drikke osv utenom måltider.
Litt for mye Skrevet 24. januar 2011 #19 Skrevet 24. januar 2011 Blue Village Orquidea skal være kjempefint med barn. Veldig bra mat (masse utvalg) Drikke hele dagen. Masse tirettelagt for barna. Kveld show både for liten og stor.Store gode rom og god plass på verandaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå