Gå til innhold

Da var jeg jammen med gravid igjen!

katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

Kan visst bare puste på meg så blir jeg gravid haha. Hører vel egentlig ikke til her som sliter, men mistet jo så sent i ma for 1,5 år siden så frykten sitter i meg.

Som dere vet så fikk jeg jo en nyyydelig sønn for 6 mnd siden som er meeeget aktiv så ser ikke akkurat frem til 9 mnd med bl, kvalme osv som allerede er kommet for fullt. Men den gleden det er når barnet endelig kommer ut er verdt det. Blir nok knalltøft, men vi er ved godt mot og gleder oss masse over en ny graviditet. Erfaring har vi jo nok av haha. Så nå bare håper vi at denne lille spiren vil leve der inne og være frisk og fin når den kommer ut. Ha en flott dag. Klemmer.

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner. Er sååå rart. Pos.test i går og negativ idag???? Er fortsatt en stund til ikm så får vente noen dgr til med å teste. Mulig dette var en kjemisk graviditet??? Har en god del symptomer og temp er høy så får bare smøre meg med tålmodighet å vente på et sikkert resultat. veldig merkelig siden testen ble så klar pos i går innen tidsfristen. Men,men.

Masse klemmer fra meg

Men kjære deg, hva skje`a..........hehe-holdt nesten på og falle av stolen når jeg leste det:)

Men så kom jeg litt lengre nedover også var ikke testen like positiv likevel.....og nå bare lurer jeg på om du har tatt noen ny da veit du:)

Men så tøffe dere er, mulig det blir to tette....for er du ikke gravid nå så er du det kanskje neste mnd. liksom:)

Varm klem fra Drammen

Hehehe, husker du fra sist jeg ble gravid, var det samme da hehe. Temp er skyhøy og har symptomer på graviditet. Har bestillt nye tester og tenkte å teste i helga siden ikm egentlig er til mandag hvis kroppen er i rute. Tenkte vi ville prøve å gå for to tette selv om jeg vet det blir beintøft siden jeg er så mye alene på ettermiddag og kveld.

Krysser fingre for at det slår positivt ut, hvis ikke får vi prøve igjen.

Masse klemmer fra meg.

Hei på dere mine damer!!

Har testet på nytt og den ene ble svak skyggetrek på og dagen derpå negativ!! Temp har og fallt og merker at mensen er i namarsj kommende mandag (hvis jeg er helt i rute) Snakket med legen på hs når jeg var der med sønnen på 6 mnd kontroll og sa at en pos test er en pos.test så da er det nok en kjemisk graviditet jeg har hatt for symptomene forsvant her om dagen. Men har god tid så vi prøver igjen etter tr har vært på besøk.. Satt å så på gamle innlegg igår fra bli gravid, utrolig gøy å lese asså!!!!

Ha en flott helg alle sammen. Nå sitter jeg med en halvlier etter å ha vasket huset. Sønnen koser seg på fanget til han far å ser på sport...

Masse klemmer.

Annonse

Så dumt katta - det er bakdelen ved å teste for tidlig, man opplever en såkalt kjemisk graviditet, husker det selv jeg - det var kjipt :(

Fint at dere klarer å slappe av og kose dere under prøvingen, så lenge man ikke stresser, så tror jeg at spiren sitter når den er klar for det og fortere enn man aner, hehe ;)

Ha en strålende fin uke jenter og lykke til neste pp katta :)

Klem fra

Herreguuuuuud, fikk pos test idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! samme som sist hehehehehe, skal bare gjøre det litt spennende hihi.igjen!!!

Følt meg så dårlig i det siste og lagt meg grytidlig hver kveld. Må ha hatt 2 el jeg da og vet den siste var litt sen, derfor den ikke slår ut før nå. Svak men tydelig lilla og innen tidsfristen (neg, de andre dagene) tror da ikm skulle vært til torsdag. Nå håååper jeg og ber for at dette sv,skapet vil gå som normalt...

Sympt. tretthet, tørste, kvalme, mistet lysten på spes matvarer, stikkinger i sidene, flere kviser, stygt hår og vonde stive ledd.

Så kryss fingrene for meg nå da jenter, vil ikke ha noen ny ma, det takler jeg ikke... Ha en strålende dag. Stooor klem

Gratulerer så kjempe masse Katta!!!! Dette var gøy! Selvfølgelig skal dette gå bra :D

Kos deg kjempe masse med alle symptomene. Blir nok hærlig å gå gravid igjen, jeg syntes i allefall det er flott.

Når har du termin????

Mange gode gratulasjons klemmer fra meg :D

Gratulerer sååååå mye katta!!!!!!

Dette kommer til å gå kjempefint!! Blir sikkert tøft med en så liten aktiv krabat fra før ja, men det går seg til og jeg er sikker på at du takler det kjempefint!!!

Og så i oktober/november vil alt det du skal gå igjennom nå være verdt det, hehe :)

Lykke til og kos deg med symptomene, hehe :D

Stooooor gratulasjonsklem fra

Tusen takk snuppis!!

Vet at sv.skapet kommer til å bli beintøft med kraftig bekkenløsning og kvalme, men det er sååå verdt det når den lille kommer. Fikk en enda sterkere strek i ettermiddag så hcg er på vei opp i allefall. Helt like symptomer som sist. Når jeg hadde sen ma var symptomene helt anderledes heldigvis så jeg er ved godt mot foreløpig.

Stooooor klem.

Tuuusen takk Jorunn, og gratulerer aååå masse med vel overstått. Håper fødselen gikk greit. Ligger og halvsover på sofaen her, veldig fornøyd for at cb+ ble knallpos med en gang i ettermiddag, noe som tyder på at hcg stiger jevnt. har fått time til tidlig ul den 23 denne mnd, og vil da være rundt 7 uker på vei. Stooor klem.

Hehehehe, tankeoverføring her hehe!!! Vi har skrevet til hverandre på likt, så vittig!!!

Ja tipper rundt den datoen der +- en dag eller 2.

Tuusen takk Mk og masse gratulasjoner til deg og.. Vi skal i mål begge to i sammen hånd i hånd!! Stooor klem

HMMM, er noe veldig rart med lagringen idag. Har skrevet flere innlegg på andre sider, men blir ikke lagret. Kun navnet på den som har skrevet, men ikke innholdet. Ser du har skrevet Cessy, men ikkeno innhold heehe. Gratulerer sååå masse til deg også. Hvor langt har du kommet? Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...