Gå til innhold

Mensentull- eller hva??? Hjelp meg:)

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde forrige mens 22. Desember, har alltid 28dagers syklus, og den kommer alltid, på dagen om morgenen. Forventet mens 19 januar.

Fikk masse friskt blod torsdag 13. Januar, som mensen, men kanskje litt mindre blod. Varte til 15. Januar. Har siden igår, 22. Januar, hatt brunt blod i truseinnlegget, ikke mye, men sånn at jeg må skifte innlegg når jeg er på do. Hva er alt dette?? Tok en grav. test 13. og 15. Januar den var negativ... Ble litt rotete, men vær så snill og kom med tankene deres:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142821560-mensentull-eller-hva-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frøken

Ikke vet jeg, men ta en ny test nå da.

Jeg testa meg 3 dager før IKM å fikk negativ, testa igjen 3dager etter å da pos.

Jeg husker i første graviditet så fikk jeg festeblødning 8 dager etter eggløsning, å visst jeg teller riktig på deg så blir det 9 dager etter el. på deg.

Vil ikke gi falske forhåpninger, men ta en ny test uansett.

Gjerne oppdater :o)

Tusen takk for svar! Får vel ta en test til:) hadde du noe mere blødning etter festeblødningen?? Tenker på all den brune utfloden som kommer nå..... Jeg har ikke hatt festeblødning med noen av de andre, så har ikke tenkt på det engang!

Nei Jeg hadde bare en liten "dash" den dagen, men har lest at flere her inne har blødd mer og at det kommer litt forskjellig etterhvert.

Ta en test, det gir mer svar. Så kansje det er noen andre her inne som kan svare deg på dette med brunt uflod ol.

Har ett større utgansgpunkt om du vet om du er gravid :o)

Bare for å nevne det, så hadde jeg ikke festeblødning denne gangen, så langt jeg vet om. Eneste sympt var at jeg hadde murringer 3 dager før mens, noe som ikke er normalt og xtrem trøtt ukene i forveien (helt normalt etter forrige gang).

Den kommer alltid som den skal på dagen (28 syklus) og mens murring kommer noen timer før mens.

Annonse

FrøkenM: Det er akkurat det samme jeg har opplevd denne pp også(ganske så prikk like datoer osv;)..eneste jeg ikke har merket er brunt blod nå i "etterkant". Her kom det ingen mens når den skulle på torsdag,men vært fryktelig oppblåst, litt stikking/verking nå og da i magen og en stikkende/verkende følelse i puppene(ikke vonde,men mer følsomme brystvorter). Tok g.test både fredag og igår,men negative. Blir jo gaal av det her å ikke vite:-S ;)

Hold meg oppdatert da:) kanskje vi begge sitter her gravide uten å vite det;)

Helu! Jeg blir helt sliten av dette her! Jeg tok gtest igår- ingenting! Men jeg er så kvalm og trøtt, og har en hodepine uten like:) det brune blodet ga seg igjen igår!! Håper det går bra med deg også babydrømmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...