Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini (på 14 mnd) har hoste en del de siste dagene, spesielt på kvelden når han skal sove, så i går bestemte jeg meg for å prøve litt hostesaft. Kjøpte den solvipect på apoteket. Han fikk halv dose av det han egentlig skulle ha i halv fem tia på ettermiddagen. Det gikk fint og han hostet mindre da han skulle legge seg. Men plutselig i halv ni tiden, er han våken sutrer litt når jeg går opp for å se til han så har han kasta opp..

Tok han opp og skifta på han og hadde han oppe litt. Han har vært i fin form etterpå, spist godt i dag og ikke vært noe slapp. Kan det være hsotesafta han reagerte på? Noen andre som har opplevd det? I pakkningsvedlegget står at bivrikninger kan være lette magesmerter, men ikke oppkast.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Frøkna her hadde en lei hoste som varte i et par uker. Ga henne Solvipect før hun skulle legge seg i cirka en ukes tid, men opplevde ikke at hun reagerte på den. Så kanskje det kan være noe annet han hadde spist den dagen?

Skrevet

Det er ikke uvanlig at småbarn hoster slik at de kaster opp. Kan det være det som har skjedd ?

Skrevet

ja det kan jo være det som har skjedd. Har også snakka med andre som har brukt hostesaften og ikke reagert, men tenkte kanskje det var noen her med andre erfaringer. Venter nok uansett litt før jeg bruker den igjen tror jeg...

Gjest lillemamsi
Skrevet

Akuratt dette har jeg vært borti i dag. Min svigerinne var på legevakta med gutten på 7 mnd, pga kraftig hoste. han kastet opp to ganger mens han var der.

Og legen forklarte at det er barnas måte å renske opp luftveiene, så det er bare BRA at de kaster opp, for de får bort mye slim som sitter å irriterer i luftveiene.

Min sønn 13 mnd, har også kastet opp pga hoste. Både med og uten hostesaft,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...