Gå til innhold

Hvorfor kommer det ikke igang..?

bomsa

Anbefalte innlegg

Arrrrg.....

Hvorfor kommer det ikke igang?

Denne spontanaborten..?

nr 3 i rekken.....

Nå har jeg hatt blodfylt slim...(mmmm deilige detaljer)... siden fredag. Men det setter ikke ordentlig igang.

Hadde håpet på at det værste hadde vært over til mandag slik at jeg kunne gå på jobb som vanlig.

Dere kjære jenter som har gått gjennom littavhvert, kan dere svare meg?

Hva er dette?

Vil også nevne at jeg var og vokset meg på torsdag...kan det være slimhinnene som reagerer etter det?

Huff dette svikefulle håpet....

Jeg har skikkelige menssmerter i tillegg, så jeg har ikke noen grunn til å håpe...

Fortsetter under...

Er bare i uke 7, og har ikke vært hos noen lege eller lignende for å sjekket det.

Tenkte jeg hadde såpass erfaring at jeg ikke trengte gå til noen lege denne gangen.

Men så er det ikke som de 2 andre gangene.

Skal ringe legen min i morgen, hvis det ike kommer ordentlig blod til da.

Huff, så frustrerende! Men noen har mye mensensmerter i svangerskapet. Med nummer en våknet jeg og bare lå og vred meg i smerte om natta. Denne gangen har jeg blødd masse, daglig lenge, og noen dager masse uten stopp. Men babyen er der enda! Den ene kvelden var jeg sikker på det var over pga blødninger kombinert med smerter. Også hatt en del mensenserter og også andre magesmerter. Mensensmertene har ikke vært supervonde, men de andre var som rier som gjorde meg svimmel. Og alt er fortsatt bra!

Så håper virkelig grunnen til at det ikke kommer skikkelig i gang for deg er at det ikke skal komme skikkelig i gang denne gangen! Synes du skal ringe og få en ul, jeg, sånn at du kan få litt visshet om hvordan ting faktisk står til der inne. Har selv vært overbevist om at jeg skulle miste minst fire ganger denne gangen. Dagene sneglet seg av sted, og jeg ville heller bare miste å bli ferdigenn å gå i spenning lenge og så miste. Men aller helst ville jeg at alt bare skulle gå bra. Det er vanskelig å ikke tenke på det! Trøsteklem!

Kanskje lurt å ta en tur til lege.

Jeg hadde småsmå blødninger og mens smerter i 10 dager før jeg kom meg til lege. ( greit å være etterpå klok). Hadde en MA. Kroppen klarte ikke ordne opp selv så måtte få utskrapning. Angrer jeg ikke sjekket det før for kroppen var helt utslitt etterpå av at den tydeligvis hadde jobbet i mange dager uten hell.

Annonse

Hei hei...

Takk for svar, har vært på ullevoll idag og sett en liten klump i livmora.

ingen hjerteaktivitet, så de tok blodprøve som jeg også skal ta på onsdag.

Så får vi se hva de viser.

De er nå så søte på ullevoll, viste meg hvor egget hadde sluppet, egglederne og sånt. synes det er spennende å se.

klumpen lå veldig langt nede i livmora så det kunne tyde på en SA som ikke var kommet igang, men hun var så usikker så derfor tok vi disse prøvene.

Måtte også ringe hvis jeg fikk veldig vondt eller store blødninger.

Ååå, synes du har fått nok nå! Din tur til å få babyen din! Godt du ble godt ivaretatt. Hvis det viser seg å være en ny SA på gang, så håper jeg du kan få gode svar på hvorfor, og masse oppfølging videre. Krysser fingrene for deg, og håper virkelig du har fått din del av triste nyheter nå! Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...