Mamacita Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Jeg skal bestille bursdagsinvitasjoner til 5-åringen på nettet og lurer litt på hvordan jeg skal formulere en setning om at de inviterte skal gi tilbakemelding om at de kommer eller ikke. "Svar utbedes" (s.u) blir litt formelt på en bursdagsinvitasjon kanskje?
auro Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Om du ikke kan komme gi beskjed til mamma på tlf. xxxxxxx
piranha Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Vi skrev i invitasjonen: Fint om du kan gi beskjed om du kommer, eller ikke på tlf.xxxxxxxx
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Samme skriver vi. Og så pleier vi å føre på i tilegg; Fint om dere sier ifra om det er behov for at vi skal tilrettelegge mat/kaker ift allergi/religion
Mamacita Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2011 Det er plass til veldig lite tekst på invitasjonen, som har et standard format. Jeg lurer på om jeg rett og slett bare skal skrive "gi tilbakemelding på tlfnr xxxxxx". God idé det om tilrettelegging ift maten mht religion og allergi. Bursdagsbarnet må selv ta medisin ifm maten, men jeg håper foreldrene evt sier fra om slikt, da tilrettelegger jeg med glede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå