Gå til innhold

knepper i skamben/bekkenet.

Anbefalte innlegg

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Gutten driver å fester seg nå, og hver dag kommer det en del kneppe lyder fra skamben/bekkenet, er det slik fordi det utvider seg og gir plass til gutten? Er helt nytt for meg dette, så blir jo så man lurer litt, skal sies at jeg ikke har noen smerter i forbindelse med det da, det kommer bare lyder, noen ganger så høyt at samboeren spør om det går bra med meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også! Men jeg har det mer skrått bak i bekkenet på venstresiden :P Enkelte dager knepper det hver gang jeg tar et skritt, mens andre dager knepper det ikke i det hele tatt. Gjør ikke vondt, bare litt ekkelt å høre den lyden til tider :P Ifølge jm er dette heeelt normalt :P

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

godt å høre det er normalt da :) var hos jm på onsdag, men glemte helt å fortelle det og forhøre meg :) hehe, ble litt satt ut da det var "ny" jm, hun vi hadde da jeg bar tvillinger, og hun hadde det moro over hvor stor gutten må være (han ligger et stykke ned i bekkenet, men rumpa sitter fortsatt nok så "klemt" opp mot mellomgulvet mitt..

Er så rart å plutserlig ha en annen jm (vår er syk) og at det skulle være henne, og hun husket oss med en gang.

Skrevet

Det samme skjedde oss da vi var hos jm sist gang.. Hun jeg vanligvis har er helt fantastisk, veldig forsiktig men nøye, og har en helt fantastisk personlighet! Hun var visst syk da vi kom sist gang, så fikk ei jordmor vi aldri hadde møtt før. Et forferdelig kvinnemenneske, spør du meg... Hun var skikkelig hardhent da hun skulle ta sf-målet, enda vi da akkurat hadde snakket om at jeg var veldig øm i symfysen! Jeg ynket meg skikkelig da hun presset målebåndet ned..

Jeg har alltid hatt med meg bf på kontrollene hos jm, men DET virket det ikke som om hun var vant til, fordi hun overså han totalt! Hun henvendte seg bare til meg, selv når det var han som stilte spørsmål. Han ble jo totalt overrumplet stakkar :P Også ble jeg irritert da hun gang på gang messet om at jeg hadde bekkenplager, enda jeg prøvde å si til henne flere ganger at jeg ikke hadde vondt i det hele tatt ift det jeg hadde hatt noen uker tidligere... Men hun skrev det med store bokstaver på helsekortet allikevel, at jeg hadde BEKKENPLAGER :P Huff og huff :P Utrolig hvor mye man venner seg til enkelte mennesker :)

Skrevet

Hei, det første som poppet opp i hodet mitt da jeg leste inlegget ditt Dina var at dette minner om hikking! Jeg har en hikkende jente i magen og det knepper ganske langt nede i magen da ja, det kommer regelmessige knepp om JM sa det er lillen som hikker =)

Kan det være det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...