Blomsterpiken og tullene Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Hei, jeg fødte for snart 7 mnd siden. Hadde ikke kraftfulle etterrier like etterpå, men har hatt vage menssmerter nå og da. Er dette normalt? De kommer når som helst (kanskje et par ganger om dagen), og jeg tror alltid jeg får mensen, men det gjør jeg ikke... Går på Cerazette og ammer kun på dagtid (4-5 ganger). Er det andre som har opplevd det samme?
Mimas Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Kan det være at du har morkakerester? Livmoren prøver å trekke seg sammen uten å lykkes. Anbefaler en tur til legen og få henvisning til ultralyd.
mamma til lillingen Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Etter at jeg slutta å blø, for ca 1-2 uker siden, har jeg hatt skikkelig mens-lignende smerter, men det kommer liksom ikke noe. Ammer ikke, så kan jo godt være det er mensen som kommer, men har aldri hatt smerter i forbindelse med det. Kjennes liksom litt ut som etterrier, men ikke så kraftige som jeg hadde etter fødsel. 7 uker siden fødsel, forresten.
Blomsterpiken og tullene Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2011 Er det ikke vanlig å blø i forbindelse med morkakerester da? Aner virkelig ikke, skal høre med lege imorgen. Har bare oversett det og trodd det var normalt Huff, håper ikke jeg må ha utskrapning :/
Mimas Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Jeg hadde blødninger de 6 "vanlige" ukene etter keisersnitt, derretter 2 uker pause, for så 2 uker blødning jeg trodde var mensen. Hadde litt blødninger/brunlig utflod som liksom aldri forsvant. Ultralyd viste morkakerester. Fikk utskrapning, men de fikk ikke fjernet alt. Blødde masse, ny utskrapning. Sluttet å blø men ultralyd viste fortsatt rester. Nå ønsker legene å unngå ny utskrapning og håper på at det skal komme ut av seg selv via mensen. Så har altså rester, men ikke annen blødning utenom mensen. Venter på ny kontroll...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå