Gå til innhold

Lite eller ingen symptomer, 5+2 i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere symptomer så tidlig? Eneste jeg har er litt ømme brystvorter, varierer hvor ømme de er. Litt murringer i magen hver dag. Syns jeg var trøttere for en uke siden. Hm, skulle gjerne fått noen sikre tegn som supertrøtt eller litt kvalme. Forrige svangerskap ble jeg overtrøtt rett etter 5 uker på vei. Hvordan er det med dere andre, noen uten særlige symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har veldig lite symptomer denne gangen:)) har bare litt ømme bryster... (humørsvingninger)... og litt ekstra trøtt:))

var hypermesis forrige gang og gikk ned 18 kilo på ca 3-4 uker... lagt inn 4 ganger, å hadde masse plager...

så denne gang var jeg jo først ganske så bekymra siden jeg nesten ikke har symptomer (enda;)) er 5+6 dager i dag... men må oxo si at det er ganske deilig å ikke ha symptomer :D:D:D

Skrevet

Samme følelsen satt jeg med i går kveld.... følte ingenting i forhold til til di andre ukene som ahr vært. Overtrøtt og masse murring.... plutselig ble alt borte :/ Men bedre i dag

Føler at dette andre sv.skapet er litt mer fyllt av bekjymring... kanskje fordi jeg vet hvor dyrbart det er vi bærer inni oss.

Skrevet

Godt det er fler av oss:) Huff, ja jeg er nok bare overbekymret da jeg har hatt en BO før, og da mistet jeg mye av symptomene ganske tidlig. Men det går stort sett bra heldigvis. Har tidlig UL 8+6, men det er så lenge til føles det ut som nå.

Skrevet

Jeg har også skremmende lite symptomer! Veldig trøtt og ømme bryster bare. Men satser på at jeg bare er heldig, og at det er litt tidlig enda. (snart 5 uker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...