Gå til innhold

Ny rekord i elendig immunforsvar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, jeg har alltid hatt dårlig immunforsvar, og det har vel hatt en tendens til å bli verre i graviditetene mine, men nå er jeg lei!! Siden onsdag har jeg hatt litt feber, hosta og vært hes... På lørdag våkna jeg opp med "dott i øret". Jeg skjønte fort hvor dette bar, så jeg drog sporenstreks på legevakta. Jepp, ørebetennelse i høyre øre. Fikk en hestekur av en pencillinkur, og resten av familien lot meg ha huset for meg selv resten av dagen. Det gikk slett ikke verst... Men i dag er jeg jo verre, jo! Vondt i begge ørene, sovet dårlig, passer på å følge instruksjonene på paracet, nesespray og apocillinen til punkt og prikke.... Æsj, det suger å være sjuk! Bare en drøy måned igjen til termin, og hjelp som jeg gleder meg til å få se henne... Men jeg gleder meg også til å muligens få tilbake litt motstandsdyktighet mot all verdens dritt og sykdommer....

Jepp, det var dagens klage- og syteinnlegg... Jeg har ikke lagt inn sååååå mange sånne innlegg heromkring, så jeg unner meg denne... :-) Hehe... God bedring til meg, og alle andre som er syke der ute!!

Videoannonse
Annonse
Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Huffda :-/ hørtes ikke behagelig ut nei!

Er ikke stort av immunforsvar her om dagen heller gitt, ble syk 28 desember, virket som forkjølelse, så jeg plantet meg under dyna for å "ri" sykdommen.. Men, i dag er jeg fortsatt ikke helt frisk, den forkjølelsen viste seg å være virus angrep på lufte og spiserør. Så har vært syk i snart 1 månde, er ikke så ille lenger nå da, men vil gjerne bli kvitt hosten før fødsel, da jeg hoster til jeg spyr, og blir totalt utslått av det.

Krysser fingrene for at vi blir fort friske jeg :) god bedring til deg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...