Gå til innhold

Satt for lav pris i Finn annonse og fått mange henvendelser. legge ut annonsen på nytt med ny pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrer veldig og kommer ikke til å selge til den prisen jeg satte først.

Nå har jeg gjort annonsen inaktiv og lurer på å starte den igjen med høyere pris. Blir det for dumt eller bør jeg kanskje forhandle med de interesserte og si at den går til høystbydende eller til en høyere pris jeg bestemmer?

Hva hadde du gjort? Har egentlig sagt til en at han skal få kjøpe den. Kan jeg trekke tilbake det?

Skrevet

Hmmm...Personlig synes jeg det er litt useriøst å forandre pris, når du først har satt en pris. Burde kanskje tenkt på det før du la ut annonsen?

Skrevet

Du har nok en bindende avtale med den ene kjøperen.

Skrevet

Jeg hadde blitt SÅ forbanna om noen gjorde det der mot meg. Bad karma...

Skrevet

Jeg tror ikke nødvendigvis at du får solgt om du øker prisen. Har solgt et par ganger på finn og er prisen rett så flyger tingene ut, har jeg prisa for dyrt så får jeg ikke solgt.

Si om du priser noe på 500,- og får mange henvendelser, er det godt mulig at ingen er intressert om du priser på 700,-

Det er de samme kundene, man handler jo lokalt på finn.no stortsett da, og de gidder ikke betale mer for samme ting som de har sett billigere.

Bare selg og vær fornøyd er mitt råd.

Skrevet

Herregud så smålig!

Om du har sagt til en at han får kjøpe det, gir du det til han! snakk om å suge penger ut av folk altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...