Gå til innhold

Generel luring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Jeg har lurt litt på dette.. Altså siden jeg har hatt så diger mage det siste å jeg er BARE i min 16 uke så synes jeg dette er så rart! Den er veldig stor til det så jeg undrer meg tilbake på mens.. Og når jeg tenker over det så lurer jeg litt på om jeg blødde bare så VIDT det var i Sep altså mener jeg å huske bare 1-2 dager.. Jeg kan jeg da vært gravid fra da av mon tro?

Da skal jeg i allefall være 19 uker hehe.. I stede for 15/16 uker :) Men men.. Noen som kan tenke at det er en mulighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke du vært på kontroll hos jordmor/lege?

er vel størst sjanse eller mulighet for å få sjekket ut dette sikkert der.

Skrevet

Når du kommer på ultralyd vil de kunne se hvor langt på vei du er.

Da setter de ny termin. Eller, kanskje det er tvillinger.... :) Lykke til!

Skrevet

Ti hi, kan vel egentlig signere pink82 her. Min store mage er ihvertfall tvillinger.

Skrevet

stor mage tidlig i svangerskapet bør ikke bety to ....... det er faktisk ikke før litt senere at man kan skille tvillingmager og etbarns mager:)

mange tror at stor mage i starten betyr to....... jeg hadde enorm mage frem til uke 18 og var bombesikker på at det var to, men den gang ei.

de sa på sykehuset at mange vokser mye i starten mens andre vokser jevnt, eller masse de siste månedene:) så det kan man ikke tyde av magestørrelse.... men hadde jo vært hyggelig om du hadde to der inne da:) det er jo endel som har en kort blødning selv om de er gravide og dermed tar feil mens termin.... har to venniner hvor det har skjedd:) det finnes faktisk de som blør litt hver måned i 9 mnd og dermed ikke skjønner at de er gravide før ungen plutselig kommer...hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...