mariabee Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Som nybakt mamma er jeg veldig usikker på dette området. Nå er d et par pluss grader og jeg er litt usikker på hvor mye klær jeg faktisk skal ta på denne snuppa vår. Her er hva jeg tenkte: Ulldress fra janus, tynn som om d blir en body og en strømpebukse. Gode sokker og en passe tykk fleecedress med lue. Da ligger hun i voksi urban posen sin i vognen med helseteppet. For lite, for mye? Hva gjør dere?
meg83 Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Det er i hvert fall ikke for lite Jeg ville nok ha droppa fleecedressen og tenkt at det holdt med ull og vinterpose, men her vil nok folk ha ulike meninger Kjenn etter om hun har fin temperatur i nakken. Så lenge varmen der er passe, skulle det ikke være noe å bekymre seg for. God tur
mariabee Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2011 Om jeg heller tar en sånn tynn dress i merinoull, ligner veldig på de som selges på nøstebarn, i stedet for fleecedressen? Må jeg ha votter på kanskje? Takk for svar:)
Nikamo Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Jeg ville gått for den tynne dressen i stedet for fleece - to lag ull synes jeg er supert ) Her er votter pyton, men du kan jo prøve å ta de på - babyer blir jo fort kalde på hender og føtter... God tur!
mamma til lillingen Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Jeg bruker å kle på ullbody, strømpebukse i bomull, fleecedress og oppi posen med lammeskinn i. Lue med fleecefor, ullvotter og ullsokker er en selvfølge. Dette når det er rundt 0 grader. Når det har vært bortimot 7-8 minus, har jeg alltid en tynn dress i merinoull i tillegg, samt ullteppe under vogntrekket for å isolere litt.
Willy Wonka Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Her har det vært 4 plussgrader i dag. Da har jeg kledd min baby i ullundertøy og en tynn ulldress (altså to tynne lag ull). I tillegg ullsokker, votter og lue. Ligger i en dunpose. God og varm.
sillyfilly og Olivia Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 Kommer jo litt an på hvor tykk ulldressen fra janus er, men om den er sånn tovet merinoull/ullfleece så holder jo med den og en god pose. Men om den er tynn ¨så holder jeg med deg i å bruke en fleecedress over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå