Gå til innhold

POSITIV TRÅD (KUN POSITIV)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten merkelig hvor postiv og glad man blir av å lese det dere har skrevet. Er 9+4 i dag så det går fremover. endelig har kuldegradene gitt seg og jeg lengter etter vår. Tenk hvor herlig det er å være gravid på våren da jenter:) flotte kjoler og søte mager:) jeg gleder meg!!!!!! og jeg regner med jeg ikke er den eneste her ting kan ikke bli stort bedre nå. vinteren begynner å ta farvel, har så mye å se frem til i de neste 7 månedene:)

må inrømme at jeg nesten er litt euforisk i dag:)

håper dere alle har en fantatsisk dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut i dag at eg e gravid etter 1 pp, Er så hoppende glad:) Sitt hjemme med syk onge og vi e begge på supert humør, glede oss vilt, måtte ringe pappaen på jobb, Minst like glad, han måtte feire med sjokolade..;)<3 Det trur eg jammen meg vi åsså skal gjøre...;)

Attpåtil blir termin på Bestemors bursdag... he he he (min mamma)

Skrevet

Wee! Vært på tidlig ul i dag, og jaggu får vi ikke en liten fotballsparker :) Makan til sprelsk liten krabat! Jeg lå bare og glisa i en halvtime, og holdt en tydelig stolt barnefar i hånda <3

I følge jordmor var jeg 10+5, så da kunne jeg regne med termin i slutten av august!

Nå er jeg i kjempehumør :D

Skrevet

Så flott med en positiv tråd... Fikk lykken over meg søndags morgen etter å ha testet positivt.... Det kom virkelig noen gledes tårer... Er vel 4 uker på vei nå tror jeg...;) har hatt noen supre dager... Stått opp om morningen, luftet hunden og gått på jobb med ett stort smil om munnen... Idag har jeg laget lasange til middag, slappet litt av forran tv-en og skal å trene step om en liten time;) livet er herlig!! Kjenner at det er mye som skjer i magen og underlivet for tiden, og det er bare helt vidunderlig... Skal på tidlig ultralyd 22.februar, noe jeg gleder meg veldig til... Men har bestemt meg for og nyte hver eneste dag i dette svangerskapet, og ikke bare gå og vente på neste milipæle... Tenk, jeg har et lite mirakel voksende inni meg;)

Kos dere videre med den voksende magen...;)

Skrevet

Jeg ble også gledelig overrasket i går.. gravid lyste det på testeren :)

Det sto 2-3 uker på vei.. men det er vel egentlig 4-5 uker? når dere sier at dere er feks 7 uker på vei.. er det fra 1.mensdag eller ved eggløsning? skjønner ikke helt det der enda :)

Jeg kjøpte meg Gyldendals store bok om barnet i dag, samt en perm med sølvpenn der jeg skal lime inn og skrive om svangerskapet:)

Går bare rundt og smiler om dagen og kjenner et nytt tegn for hver dag :D

Skrevet

Når det står 2-3 uker på testen er du 4-5 uker på vei.. Du ligger ca 2 uker foran barnet i magen din :)

Skrevet

Er i dag 10+3, og magen begynner å poppe frem :) Det er ganske tidelig, men så er jeg ganske liten selv. Gleder meg til å passere 12 uker, UL og fortelle om graviditeten til sjefene mine!

Skrevet

Gratulere så mye sonata.. Da ligger vi ganske likt i løypa;) blir noen flotte måneder framover... Ser fram til hver eneste dag jeg... Hva med dere andre?

Skrevet

En fantastisk tråd som også jeg måtte kaste meg på!

Er 8+5 i dag. Formen har vært god hele veien. Litt kvalme for et par uker siden, men det ser ut til å ha gitt seg igjen. Den voldsomme trøttheten har også begynt og forsvinne. Deilig! Var på UL i uke 7+0 og da var alt supert. Skal på ny UL i slutten av februar. Da er jeg i uke 12. Spennende!

I dag dro jeg tidlig fra jobb fordi jeg skulle på første kontroll hos legen. På veien fikk jeg tlf om at legen var syk. Litt kjedelig, men deilig også. Har tilbragt resten av dagen på sofaen. Nå er kl bare 16, men kjennes ut som 21. Med andre ord: hele kvelden foran meg :)

Ha en strålende ettermiddag og kveld, jenter!

Skrevet

Denne tråden var et fantastisk påfunn.

Vet ikke om enkelte av dere kanskje har lest et innlegg som heter noe i duren: "blir gal av alt fokuset på det negative her inne!!"

Beklager å måtte di det, men enkelte personer der inne har mye å lære av dere her inne!.

Det finnes dessverre en god del negative innlegg her inne, men det er jo også da forståelig, med tanke på dem som har mistet osv. Men istedet for slike personen som startet "blir gal av alt fokuset på det negative her inne!!" Så syns jeg det er utrolig bra det dere skriver her inne!

Her fokuseres det på alt det GODE og POSITIVE, imens der inne fokuseres det faktisk mer på å "rakke ned og skjelle ut" dem som faktisk IKKE har hatt det så bra...

Så fortsett med dette jenter! :)

Flott at dere tar initiativ til å holde "spiriten" oppe! Det behøvs virkelig i blandt.

Jeg er selv en av dem som har postet "negative" innlegg i det siste, skal ikke gå mer inn på dette her, ettersom dette er en POSITIV tråd :)

Men ville bare si :

Flott gjort av dere jenter! :)

Og masse MASSE lykke til videre!

Skrevet

For en fantastisk tråd! :)

I dag har vi sett sola for første gang siden november. Sånn er det å bo i nord Norge.. Fantastisk herlig!

Har også vært hos jordmor, og har fått sett en veldig aktiv liten luring! JM mente hun aldri hadde sett en så aktiv liten krabat! :D

Veldig betryggende for mor og far også, man kjenner liksom ikke noe enda, og da gjør det godt å se noen inni der! :)

Nå er det bare å lene seg tilbake med hånda på magen, slappe av, og vente på at august skal komme!

Skrevet

Så kjekt Line+1 at du har en så aktiv liten i magen din:) Jeg har også nettopp bestilt tidlig UL hos gynekolog i uke 8 - gleder meg!

Ellers nyter jeg svangerskapet, har nettopp gått meg en lang tur i dette herlige været, nå sitter jeg godt under teppet og koser meg med blomkål og dipp... mmm så digg ;)

Ha en fin kveld alle sammen! :)

Skrevet

hvor bor du siden du ikke har sett sola siden november Line + 1?

bor selv på svalbard å har ikke sett den siden begynnelsen av nov selv :))

kjenner jeg savner sola nå, men skal sørover om 1,5 uker å får vel se sola da :))

Skrevet

Bor like ved Finnsnes. Har vel hatt muligheten til å sett sola en liten stund nå, men på grunn av dårlig vær og jobb han jeg ikke sett den før nå. Uansett var det herlig, og selv om det er lenge til våren kommer, føles det på kroppen at dagene blir lengre, og mørketiden endelig er over, i allefall her. På Svalbard er det vel kanskje ikke sol ennå...?

Skrevet

oki :))

ja... gleder meg til å se sola :)) muligens litt mere energi da :P

nei... vi har ikke sol før første uka i mars...

offisielle soldagen i longyearbyen er 8 mars :))

Skrevet

Dulter denne tråden opp igjen, ettersom det er så mye fokus på alle de negative trådene innpå 1.trimester - her er jo motvekten :)

I dag er jeg 11+5 så nærmer meg "faretruende" de magiske 12 ukene. Formen er fortsatt helt super, men nå klarer jeg ikke å skjule magen lengre :) Gleder meg sånn til at det bli offentlig!!

Tar med meg min kjære på 1. UL på selveste Valentinesday (snakk om kjærlighetens dag da!) 14. februar - blir veldig spesielt å se den lille! Gruegleder meg!

Håper alle koser seg med den lille hemmeligheten dere har i magene deres :)

Skrevet

Endelig kan jeg slappe av og tenke på den lille knerten i magen!!!

Å kunne reise hjem 1dag for å sove & slappe av etter noen uendelige lange dager på sykehuset, bare tenke på meg sjøl. Føles egoistisk, men med god samvittighet. Men etter 8dager trenger mamma det.

Gutten min er bare noen få dager fra å bli skrevet ut fra barnepoliklinisk(etter ett kraftig astma anfall)

Jeg er så stolt av gutten min som har taklet dette så utrolig bra!

Det kjennes så deeeeeilig å kunne komme hjem til shinet hus.

Jeg skal ligge på sofen resten av kvelden å bare chillen.

Livet er for kort til å bekymre seg over ting vi ikke kan påvirke eller bestemme!

Skrevet

HURRA!!!!!

Har vært på UL i dag, på selveste valentinesdagen og fått sett at hjertet til lille nurket mitt slo som bare det :) :) Fantastisk opplevelse! I følge lengden på fosteret ble jeg fremskyndet 2 dager, så er i dag 7+5:)

Ha en fin valentines dag alle gravide :)

Skrevet

åh, jeg er så glad! har verdens skjønneste baby på snart 6 mnd og verdens beste mann! jeg har gått rundt de siste ukene og vært svimmel og hatt en rar følelse i kroppen. og da jeg på lørdag var på tur med lillegutt og plutselig begynte å kjenne bekkensmerter så var jeg sikker i min sak! tok en graviditetstest søndag kveld som lyste positiv mot meg:)

så i går, på selveste valentins dagen, fikk min kjære vite at han skal bli tobarnsfar!!!! det var ikke planlagt, men vi gleder oss ekstremt likevel. å få barn er helt fantastisk, og nå skal vi få oppleve det igjen=)

er så lykkelig jeg:) litt trøtt også dersom jeg kjenner etter, men da siger jeg bare ned under teppet og tar en slurk av teen min og nyter stillheten til lillegutt våkner igjen..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...