Gå til innhold

POSITIV TRÅD (KUN POSITIV)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at vi inne på 1. trimester trengte en tråd som var positiv:D

Har hatt en helt fantastisk dag i dag:D vert på kulturhuset å sett ungdommen opptre:D må si jeg var litt forskrekka da lillebroren til ei veninne av meg var en av hovedrollene... sist jeg så han var han 6 tror jeg... nå er han vel ca. 15... må si at tiden går utrolig fort...

tenk at nå er det bare ca. 8 mnd til jeg endelig sitter med mitt lille etterlengtet gull i armene <3 vi har jo prøvd å bli gravid i 2.5år så 8 mnd er ingen ting :D

flere som har hatt en fin dag???

kos å klem å positiv energi til <3magen<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!! Jeg har oxo hatt en kanon dag.

Stod gledelig opp i morres med guttungen etter bare 6timer søvn.

Vært i kjempe humør, samboer har bare fleipa hele dagen. Tror han oxo synest denne dagen har vært en av di bedre enn på lenge.

Å det er så deilig!!! :o)

Selv om det bare er 35 uker igjen :P

Smask pladask en glad meg.

Skrevet

det var lurt og starte en positiv tråd :) satt og tenke på det i stad, da jeg leste inn her. at jeg gleder meg til å komme over på 2.trimester for syntes det blir veldig mye fokus på sa... er også innom bayverden og mammanett.

I dag (søndag) er jeg 8 full gåtte uker og begynner i på mandag på 9+1 og gleder meg:) da er det ikke lenge igjen til vi kan fortelle da, siden vi ikke har fortalt det til noen enda. Også er det ikke lenge igjen til uke 10 da jeg skal til legen for første gang og uke 11 eller 12 til UL :D :D Er sååååå mye og glede seg til!!! :) :) :)

Skrevet

Du er vel 9 fullgåtte uker i dag da Vicci! (",) Siden du er 9+1 på mandag! Og da er du jo i din 10 uke allerede, og snart snart er det første legetime! ;)

Åååå det er så deilig at det går litt fortere nå! Er litt mer vant med tanken, og syns liksom ikke det snegler seg framover som i starten. Siden det er min første er jo alt så nytt! Men nå siste uka har jeg hatt plass til litt andre ting i hodet mitt enn knøttet, og da bare raser dagene avsted!

I går var jeg på fest og dansa masse masse. Veldig moro! Ble veldig andpusten og følte jeg pusta som en hvalross, (blir veldig fort adpusten om dagen) men det var det jo igen andre som merket seg midt i dansegleden!

Ha en deilig søndag jenter!

Skrevet

Skjønner ikke denne regningen jeg.. trudde jeg gjorde det, men på babyverden står det at jeg har fullgått 8 uker også er det info om hvordan barnet ser ut i uke 8. her på BIM står det om barnet i uke 9....

I dag skal jeg på Disney on ice med tantebarnet mitt og ei venninne og hennes sønn. gleder meg masse til det :)

Jeg var også ute på fredagen og var så gøy og være ute med gode venner, det var flere som trudde jeg var på en snurr, men var jo klinkende edru :D så man kan spille godt når man bærer på en så stor hemmelighet :)

Ha en fin fin søndag jenter :)

Skrevet

....Jeg skrev feil jeg... er 8 full gåtte uker og da er jeg 8+1 på mandag :) siden jeg da begynner i uke 9,... så får vente litt til på den legetimen, men det begynner å gå fortere nå syntes jeg :)

Skrevet

Det er absolutt mulig å bli forvirra siden man bruker så mange ulike beskrivelser på ulike steder! ;) Og man trenger ikke være på en snurr for å bli forvirra heller! Ü Men 8+1 på mandag betyr som du skriver at du er påbegynt uke 9! Og ikke lenge igjen til legetime likevel! ;)

Kos deg videre Vicci

Skrevet

godt å se at det er flere som faktisk har det ganske så bra :))

må bare dele.. har i løpet av di 2 siste ukene faktrisk klart å laste ned 6 forskjellige apps på iphone min om graviditet :P

lurer påå hva gubben sier når han ser at jeg har tadd helt av :P

regner med han blir å mobbe meg ganske på bra ;)

på den ene appen står det at jeg har fullført 14.3% av graviditeten :D:D:D ganske fantastisk :D:D:D

Skrevet

Så bra initiativ med en positiv tråd:) Er så viktig å holde motet oppe, glede seg over graviditeteten og tenke positivt:)

Tenkte jeg skulle dra med meg gubben ut på en tur i dette knallværet:)

Ha en fin dag alle sammen =)

Skrevet

Så koselig med en positiv tråd :D

Er 9 uker på vei i dag :) Ligger på sofaen med kjeks,vann og et grønt eple :D Nam!

Har det veldig bra :)

Skrevet

For et fantastisk bra initiativ denne tråden var!

Er 9+1 i dag, (10.svangerskapsuke) og har ingen store plager :) Den værste trøttheten har tilogmed begynt å avta!

Fortalte om graviditeten til svigers på fredag - vi vet der er litt tidlig, men vi er så lykkelige å vil dele det med våre nærmeste. Og så er jeg ganske så sikker på at dette går bra :)

Ha en fantastisk fin dag alle sammen!

Søndagsklem

Skrevet

Hører lillepia og pappaen i stua. De har det så fint sammen. Jeg er heldig som har en liten en i magen. Jeg har en herlig jobb, glad i å trene, en flott kropp, fantasiske venner. Elsker livet.

Jeg har fåt renset nesen etter oppkast. Det er deilig. Jeg spiser og drikker lite, da legger jeg ikke på meg.

Jeg får kose meg alene på et mørkt rom, deilig å ligge helt i ro :-)

Og en vakker dag slutter jeg å kaste opp. Tenk da for et liv!!

Skrevet

MÅTTE bare bidra i denne positive tråden!:)

Jeg har hatt en kjempefin helg med den lille familien min, selv om lillemann på 2 er forkjølet og har hostet mye om nettene. Vi har fått ryddet opp i underetasjen (temmelig nyinnflyttet), og dere vet hvordan sånne ting suuuger energi før en får gjort det? I hvertfall: nå er det gjort og det er veldig deilig! Dessuten så har jeg fått trent. I stedet for å være engstelig for at jeg IKKE er kvalm og har andre plager, så nyter jeg det! Vil benytte anledningen til å gjøre ting som en ikke har så lyst til å gjøre dersom kvalmen skulle melde seg senere ( er ca 6+3 i dag).

Nå lager Mitt Livs Kjærlighet nydelig kyllingmiddag på kjøkkenet. Lvet er ikke det verste man har:)

Ha en finfin kveld alle sammen!

Skrevet

Her har dagen vært toppers. Var nemlig på første svangerskapskontroll og legen fant fosterlyd, så jeg fikk høre hjertet slå for første gang. Da blir det plutselig mye mer virkelig. Hærli!

Skrevet

Jeg hadde en helt super dag i går!!!

Var på UL og så en liten, sprellende baby!! For en HERLIG følelse!! Nå er det blitt virkelig, og jeg kan begynne å slippe jubelen løs!! :-)

11 uker på vei.

:-)

Skrevet

Heihei alle glade gravide :)

Jeg er akkurat kommen hjem fra førte legetime.. men ble ikke mye særlig klokere på denne graviditeten ;) tok bare blodprøver jeg. Men skal tilbake 15 februar for å lytte på fosterlyden osv. Venter i spenning framover :D

Er i uke 9 nå! :) Er sååååå glaaa og gleder meg enormt til alt som skal skje framover :D

Skrevet

I dag har jeg bestilt min første UL!!! :D :D :D Det blir i uke 7. og da er jeg 11 og en halv uke på vei.. hvis det stemmer med min regning da,.. Men kjenner nå at det begynner å bli litt virkelig. gleder meg masse nå!! og bare 2 uker til jeg skal til fastlegen!! :D :D For en herlig dag!! også tilbake til barchelor oppg.. men men :)

Skrevet

Har di siste dagene hatt ett utrolig overskudd!!

Selv om jeg bare er i uke 6, og har gått i søvne i 3 uker til nå :D

Det er så deilig!!

SOLA SKINNER I DAG!!!

Skrevet

Nå har jeg akkuratt kommet hjem fra min første spinnig på et halvt år og første som gravid! :D var kjempe deilig. har akkuratt inntatt en gooood frukt smoothie før sofaen venter :D *Lykke*

Skrevet

Åh, denne tråden liker jeg!:D Nok av bekymringer iløpet av 1 tri. som det er! Selv er formen min fantastisk! Kvitt den forferdelige kvalmen, sett et nydelig lite nurk på ul og flytter inn på 2 tri i dag! Lykke til videre til dere alle og _kos_ dere:)

Skrevet

Vil fortsette denne geniale tråden :)

Ønsker alle en riktig god helg, og håper det går bra med alle magene "her inne" Jeg er i dag 10+0, å tiden sniiiiker seg avgårde frem til den magiske grensen på 12 uker. Regner med at tiden kommer til å rase avgårde med en gang jeg er over i 2.trimester :)

Stor helgeklem til alle!

Skrevet

Må bare får denne tråden opp igjen.

Var byen med guttungen (2år 7mnd) på lørdag, vi gikk rundt å kosa oss i mange time.

Og nå i disse salgsdagene så står det en hel haug av nakne dukker i vinduene, kvinner og menn.

Da det kommer fra barnemunnen: Se, mamma sin mage :D

Så ufattelig heeerlig unge, jett om jeg ble glad!!

Skrevet

Så koslig med en positiv tråd, det tror jeg vil alle trenger her inne :)

I det hele tatt, så er jeg så ufattelig glad for at jeg er gravid!! Mammaen min blir bestemor for 1. gang, og ho ringer meg hver dag for å høre åsn det går :) Det gjør meg glad!

Imorra skal jeg på tidlig ul (9+1), og gleder meg til å se nurket sammen med min samboer for første gang <3

Ellers har jeg så og si ingen symptomer, og priser meg lykkelig for at jeg forhåpentligvis får like lett svangerskap som min mamma :)

Lykke til alle sammen, og jeg håper det blir flere positive tråder her inne :)

Skrevet

Hurra for meg.. Jeg har bursdag idag, også skal min kjære ta meg og lillesnuppa med på en bedre middag etterpå. Dette ser ut til å bli en super dag.

Nå begynner de verste gravidplagene å gå over også, så jeg kan nyte å bare være gravid. Også startet jeg på min 11 uke idag med 10+1.. Ikke så lenge igjen til jeg kan flytte heller..

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen :) Koselig med familie middag! og gratulerer med å komme i 11 uke :) da er det ikke lenge igjen!

Jeg selv er i 10 uke og gleder meg sååå masse til 18 februar for da har vi fått UL :) :) ):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...