MoTe Skrevet 22. januar 2011 #1 Skrevet 22. januar 2011 Tenkte overhodet ikke over det når jeg spise løkringer istad. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før det går over i melken, og hvor lenge evnt babyen blir plaget med det..... Har vært veldig urolig i kveld og jeg spise dette på dagen i dag.
Gjøkeredet③ Skrevet 22. januar 2011 #2 Skrevet 22. januar 2011 Ingen av mine to har i det hele tatt reagert på løk, så syntes ikke du skal ta sorgene på forskudd ;o) Er du sikker på at det er derfor babyen er urolig?
velsignet med to Skrevet 22. januar 2011 #3 Skrevet 22. januar 2011 Nå vet ikke jeg om reaksjonen kan være forskjellig etter hva det er, eller om reaksjonen som evt. kommer er forholdvis lik. Mine har ikke reagert på løk, men frøkna her fikk magevondt og ble veldig urolig av fløteis i sommer, det varte hele kvelden de gangene det skjedde (tok en stund før jeg skjønte hva hun reagerte på. Jeg tipper ca 5-6 timer, før hun ble rolig igjen.
cadence Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Ingen av mine har noen gang reagert på at jeg har spist løk.
Baby Bliss Skrevet 22. januar 2011 #5 Skrevet 22. januar 2011 Jeg var jo så dum at jeg gaflet i meg en hel hvitløksbagett! Er jo ikke vant med å tenke på at jeg bør holde meg unna slikt enda, så jeg rett og slett glemte meg helt!! En tabbe jeg ikke kommer til å gjøre flere ganger!! Stakkars lille vennen gråt hele natten og fikk da en slitsom dag derpå også! Det var jo en hel hvitløksbagett, men han reagerer ikke merkbart på små mengder løk.. Krysser fingrene for at det går bra for deg og babyen din!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 De fleste babyer reagerer ikke særlig på løk eller annen mat som mor spiser, så det kan nok godt skyldes tilfeldigheter at h*n er litt urolig nå i kveld=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå