Gå til innhold

Noen som veit hvor/om jeg kan få kjøpt DVD-filmer med Kaptein Sabeltann spilt inn i 1992 og 1994?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville blitt utrolig glad om noen visste, jeg finner bare de nye forestillingene! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er ikke det :-(

Men takk likevel :-)

Skrevet

hei, visst det er kaptein sabeltann og hemligheten i kjuttavika du leter etter (den som kom på vhs som den første filmen) så er det umulig å få den på dvd :( har undersøkt over alt! fikk tak i en forkortet versjon på dvd på br i fjor, men d er ikke det samme da :(

Skrevet

Jeg kjøpte hele samlingen til kr 149,- altså fem DVD og ett pc-spill på CDON.COM for i overkant av et år siden.

Der er bl.a. Skatten i Kjuttaviga, Grusomme Gabriels skatt m.fl. Husker ikke alle nå på stående fot :)

Skrevet

er det denne du mener????http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4033275

Skrevet

einåeineto=):

Ja, vil gjerne ha både "Kaptein Sabeltann og hemmeligheten i Kjuttaviga" og "Kaptein Sabeltann og grusome Gabreils skatt". Den ene finnes på DVD, men den er utsolgt over alt...

Nissemor: Ja, er den ene av filmene jeg ønsker meg, men den er utsolgt. Og det er den hos bokklubben og filmkick også. Huff, at det skal være så vanskelig... :-(

Men tusen takk for all hjelp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...