Gå til innhold

Hvor er riene mine????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her satt jeg for 4 år siden med rier! Termin 1 feb men snuppa kom 23 januar. Nå har jeg termin 25 jan, men ingen tegn på rier! Lillesøster ønsker å bli storesøster i morgen! Ja ja, kanskje like greit at de får hver sin dag! Har 3 cm og moden, men de sier nr 3 er en luring, så blir kanskje overtid denne gangen! Har testet ut sex, og nå er sterk indisk mat akkurat inntatt:-) Hun kommer vel til slutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter her og venter på mine...

hadde termin 14januar..

er 2gangsfødende, å storesøster er lei av å vente...

ny kontroll 26januar.. tar imot alle tips...!!??

Skrevet

Jeg har ikke fått riene dine i alle fall :( Hadde noen i 7 timer nyttårsnatten. Men det ble med kun de også.. :( Har termin 27jan og nå er det INGEN tegn til fødsel her i alle fall :( Buhuu... har gått med 3 cm åpning siden 3 jan og ingen ting skjer... kun nedpress og vond:(

Har testet sex i alle mulige stillinger, kanel, annanas, sterk mat gått måneskinnstur.... men ingen ting skjer her.

Dette er mitt 3 barn,,, tror bare man må slappe av og vente spent på den lille :)

Lykke til i alle fall :)

Skrevet

De finske jordmødrene anbefaler et halvt glass rødvin...skjønner at ikke alle vil prøve dette akkurat, det er jo alkohol og baby, graviditet, det hører jo ikke sammen i det hele tatt. Jeg gjorde det faktisk med min første tross alle fordommer mot det, men var desperat til slutt, og fødselen startet samme natta. Slappa av ...og plutselig!!!

Skrevet

Vet ikke om det funker for deg, men det hjalp meg med åpningsfasen.

Jeg hadde 2 cm åpning sa jm, sa at jeg skal komme når fødselen i gang. Men det hadde jeg ikke lyst på. Jeg har hold magen min godt og hoppet flere ganger og gått en timers tid på tur. Da jeg kom sa hun at jeg har 6 cm åpning om 2 og halv time har jeg født.

Prøv med hopping;)) Vet ikke helt om det er lurt. Men det hjalp meg...... Synes det er veldig koselig når to har samme dag bursdag;)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...